Ik had zo veel medelijden met me zelf dat ik niet eens merkte dat maddison naast mij was komen zitten en een heel verhaal tegen mij aan het lullen was. ' sorry Madi wat zei je allemaal?' ik fakte een glimlach waar ik onder tussen best goed in was geworden. Als er een wedstrijd in zou zijn zou ik die regel recht winnen. Dat zou dan ook het enige zijn wat ik ook zou winnen. De hele les had ik een beetje dom voor me uit lopen logen staren en af en toe naar Liam gekeken. madison bleef maar praten waar door ik niet door had dat wij nu ongeveer nog de enige waren in dit lokaal. Ik raapte mijn spullen bij elkaar die ik snel in mijn tas gooide en liep naar mijn locker. 'make up check?' ik keek in het blije gezicht van Madi die onder tussen boven mij hing en knikte toen toch maar ja niet dat ik echt keus had ik werd toch al mee gesleurd naar de wc. ' Fay ik moet je echt iets vertellen nu' kierde ze vrolijk verder. ' ik wil het je al de hele les zeggen maar dat ging een beetje moeilijk.' ik lachte en keek haar enthousiast aan. ' met wie heb je nu weer sex gehad  mad?' en keek haar aan. ' je gaat dit nooit geloven maar ik madison heb gewoon sex gehad met een van de beroemste jongens van londen Liam fucking payne.' ze vertelde nog verder over hoe goed hij wel niet is. Het voelde of de grond onder mij weg trok. In dacht echt dat hij van mij hield. Mijn ogen kregen een vocht laag maar ik probeerde het weg te knipperen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen