Hii, nou het zit zo, ik raak inspiloos. Wie helpt me zoeken?

Elise's pov

'Het was echt zo cool om je eindelijk te zien.' zegt Gemma als Harry en ik bij de deur staan. Gemma geeft een knuffel en Harry en ik lopen terug naar huis. 'Ik kon wel door de grond zakken.' zegt Harry. Ik begin te lachen en doe mijn arm door die van hem. 'Zo erg was het niet.' zeg ik geruststellend. 'Vind je?' vraagt Harry. Ik begin te lachen. 'Oke, voor jou was het vreselijk, maar voor mij, het was echt geniaal!' Hij glimlacht en houdt me in zijn armen. 'Nu maar hopen dat je die foto weggooit.' 'NoWay! Ik hang hem op de wc.' ik had de foto van Harry op het potje meegekregen. Harry lacht en geeft me een kus. 'Hou op met zoenen en geef ons je geld!' hoor ik een zware stem schreeuwen. Ik kijk rond en zie vier mannen dreigend kijken. 'Elise, niets zeggen en laat me mijn geld geven.' fluisterd Harry. Ik knik een beetje in paniek. Ik had niets bij me, alles lag in hun villa. Harry pakt zijn mobiel en protemonee en gooit die naar een van de mannen. Hij pakt de portemonee en telt het geld. 'Kom op. Vijftig? Dat is toch veelste weinig. Waarom geef je dat meisje van je er niet bij?' hij kijkt naar mij en ik voel me bang. 'Vergeet het.' zegt Harry. Hij houdt me dichterbij hem. De man komt dichterbij. 'Oke, maar dan weet je wat er met jou gaat gebeuren.' Ik knijp mijn ogen dicht. Ik voel dat Harry ruw wordt weg getrokken. Ik open mijn ogen en zie dat ze hem in elkaar slaan. 'LAAT HEM GAAN!' schreeuw ik. Ik kijk om me heen maar zie niemand. Ik pak Harry's mobiel en bel de politie. 'Wat denk jij dat je aan het doen bent.' hoor ik en ik kijk op. Een van de mannen staat dreigend voor me. 'Hallo? Hallo?' hoor ik aan de telefoon. 'Niets zeggen.' zegt de man. Zonder erbij na te denken trap ik hem in zn ballen. 'Aaaah!' schreeuwt hij. In paniek vertel ik alles. 'We komen eraan.' hoor ik degene aan de telefoon zeggen. De man staat op en slaat de mobiel uit mijn hand. 'Geen slimme zet.' Hij slaat me zodat ik op de grond val. Ik kijk rond en zie Harry liggen. Ik hoor een sirene. Dat was snel. De mannen pakken het geld en rennen weg. Een van de mannen blijft bij mij staan. 'Sssh.' zegt hij en houdt een vinger voor zijn mond. Dan rent hij weg. Ik sta op en ren naar Harry. 'Harry! Harry, word wakker.' roep ik. Ik hou mijn hand onder zijn hoofd en voel iets warms vloeien. De sirene wordt harden en ik zie de lichten. 'Harry!' schreeuw ik. Ik voel twee handen op mijn schouders. De ambulance broeder. Hij helpt me overeind en ze tillen Harry de ambulance in. De broeder knikt dat ik mee mag. Ik ren de ambulance in en kijk naar Harry. Nu beginnen de tranen te lopen. 'Harry, please wake up.'

Reageer (2)

  • Jagkass

    OMG! Paniek! Wat doe je me aan!
    En nu ga ik snel verder lezen

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    I hate you! How can you do that to him!!!
    Ik ga die kerels in elkaar slaan. Kom maar op!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen