Foto bij O38.

tss. dit hoofdstuk deed net heel gemeen :c


ps. hoe kom ik plots aan 50 abo's, lovers? <3

May probeert steeds maar met Harry te praten, dat sms't ze me toch. Ze stuurt al zulke berichten sinds ik terug thuis ben, maar ik heb nog geen enkele keer geantwoord. Aangezien ik van alles voor mezelf was aan het uitdokteren. Eigenlijk zou ik terug moeten sms'en dat hij het zelf niet weet. Dat hij zelf enorm in de war is, maar hoe kan ik dat nu in zijn plek doen? Hij kan dat toch ook best tegen zijn beste vriendin zeggen?
Ik kreeg twee berichtjes geleden al iets in de aard van: "Hij zegt geen woord."
Hij is vast in gedachten verzonken of hij wilt het er niet over hebben en negeert haar totaal, maar dat doe ik nu toch ook?
Misschien zitten we wel in hetzelfde bootje, maar we dobberen gewoon nog niet romantisch op een meer bij zonsondergang. Nog niet.
Er waren al een paar dingen waar ik uit was en dat zijn de volgende dingen.
Als ik naar Harry kijk, doet mijn maag raar, wordt mijn hoofd licht en zweten mijn handen. Als ik hem aanraak, slaagt mijn hoofd op hol, net als mijn hart. Als ik weet dat ik Harry ga zie zorg ik ervoor dat ik er zo goed mogelijk uit zie, maar als ik dan uiteindelijk ben vertrokken heb ik meteen spijt van wat ik aan heb getrokken.
Ik ben verliefd op die jongen.
Over mijn 'sexualiteit', wil ik niet eens nadenken, het maakt me ook helemaal niets uit op dit moment. Of ik nu homo of Bisexueel ben, wat boeit het? Ik ben al zeker 1 van de twee, want Harry is verre van een meisje.
Zijn brede lach en schattige oogjes komen op mijn netvlies te staan, als ik hem nu maar echt zag.

Reageer (4)

  • ardjan

    @ iStylinson: ik heb wel Niam porn voor je xD

    sorry doe ik het weer, reclame maken :$
    echt ze moeten weer bij elkaar komen, ik SMEEK het je:)

    1 decennium geleden
  • Pigfarts

    AWWWWW NU GA JE VERDER EN ZORG JE VOOR LARRY PORN WANT IK WIL LARRY PORN :Y)

    1 decennium geleden
  • Gouis

    AHw, So sweet! <3
    snel verder <33

    xxoxo'

    1 decennium geleden
  • Mafia

    Heel leuk! (heart2)
    Volgende deeltje moet zeker 1000 woorden lang zijn! (bloos)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen