Foto bij O37.

ik wil misschien nog een bromance beginnen?
Wat d'you think? Niam, Ziam, Narry? of nog iets anders! tell me !! <3

Mijn glimlach is dankbaar terwijl ik de papieren kop in mijn draagtasje steek, ik had geen zin om zijn verontschuldigingen nu te lezen, maar ik moest wel blozen toen ik dat ene zinnetje las.
Hij lacht terug, maar ik zie geen blos verschijnen, zijn gezicht lijkt zo ie zo al vrij rood in dit licht. En het is best warm hier, dus ik kan het niet thuisbrengen. Ik wil het niet thuisbrengen?
May kijkt even naar ons, als ze ziet dat er een soort beweging tussen ons plaats vindt. Ze wiebelt suggestief haar wenkbrauw, maar snel schud ik mijn hoofd. Ze moet niets beginnen denken, maar aan haar gezicht en dat van de jongens te zien, denken ze allemaal al.
Ik kijk snel weg, maar Harry geneert zich niet en kijkt hen gewoon recht aan. Snel gaat iedereen verder met praten. Het gaat over wat Niall in Ierland had gedaan en het klinkt niet bepaald als of er iets mega spannends is gebeurt, dus ga ik maar weer terug naar mijn koffie, die nu al een heel stuk minder warm was en ook waren er geen kringetjes damp meer.

Thuis plof ik in de zetel, zoals gewoonlijk, Jay vermoedt niets want ze geeft geen kick. Ik graag in mijn tas en vind het bekertje. Het was niet zo vol geschreven als ik eerst had gedacht, want er waren wel degelijk nog witte stukjes. Ik adem diep in voor ik van de letters, zinnen en woorden zou gaan maken in mijn hoofd.
Sorry. Ik loog.
Ik vindt je knap. Wat ik voor de rest voor je voel, weet ik niet, nog niet. Ik vrees dat ik je gebruikt heb.
Ik ben nog nooit écht verliefd geweest, dus ik heb geen idee hoe het voelt. Soms, als ik aan je denk, heb ik een vreemd gevoel in mijn maag. Alsof alles te veel wordt, maar dat dan toch op een fijne manier?
Alles wat ik weet is dat ik jongens knapperds vind en meisjes zijn kunst.
Harry

You're extremly hot


Jay loopt de woonkamer binnen, snel stop ik de kop weg. Hoe moet ik me nu voelen? Blij? of verward? Dat laatste was ik enorm.
Dus hij heeft nog nooit wat met een jongen gehad, ik dacht dat hij ervaren was. Ik dacht dat alles nieuw voor mij was, maar misschien is het net hetzelfde voor hem?
Buiten dan dat hij weet wat hij van meisjes en jongens vindt, ik lijk helemaal geen mening te hebben?

-Als alles goed gaat, komt er vandaag nog een deeltje (of twee! ö)! Als jullie willen natuurlijk...?

Reageer (7)

  • HALIK

    narry <33

    1 decennium geleden
  • ardjan

    Niam is cute, Narry is hot :)
    @ Ellisxjoanna, ik heb wel een narry oneshot geschreven:)

    sorry voor de reclame:$ je story is weer geweldig as always!

    1 decennium geleden
  • Jagkass

    NARRY!!!!! I'm obsessed with Narry! Maar er zijn helemaal geen Narry stories!
    En nu ga ik verder lezen....

    1 decennium geleden
  • Pigfarts

    I ship everything(: HARRY YO BITCH SHUT UP AND GET FEELINGS FOR LOUBEAR.

    1 decennium geleden
  • Mafia

    Harry you bitch, don't be such a flirt and do Louis please. --'
    Snel verder!x IK WIL NOG HEEL GRAAG 555555500000 DEELTJES VANAVOND! 8D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen