Chapter Fourty,
Elise's pov.
'En die keer dat je in bed plaste!' lacht Gemma als we aan tafel zitten. Ik kijk naar Harry die er opeens als een tomaat uit ziet. 'Elise, je had hem moeten zien: mama, mama, ik in bed geplast, mama, broekje nat.' doet Gemma Harry in een piepstem na. Ik moet lachen. 'Gemma, zo is het wel weer goed.' zegt Anne. Gemma kijkt verveelt naar haar bord. 'Want,' begint haar moeder. 'je moet over die keer vertellen dat hij een bh van mij aan deed.' ze begint te lachen. Gemma kijkt haar moeder aan alsof ze gek geworden was. 'Hij liep mijn kamer in en deed mijn bh zo aan. En toen kwam die naar beneden en zei: mama kijk. En toen ging hij poseren!' ze begint weer te lachen. 'Help.' fluistert Harry in mijn oor. 'Sorry, kan niet. Ik vindt dit veelste leuk.' fluister ik terug. Hij trekt een pruillip en ik moet lachen. 'He, tortelduifjes. Wat zitten jullie te fluisteren?' vraagt Gemma. Ik glimlach en Harry zit zenuwachtig aan zijn haar. 'Oke, Harry, Gemma, jullie gaan afwassen.' zegt Anne. Ze staat op met een bigsmile. 'Elise, jij gaat met mij mee.' ik kijk vragend naar Harry en hij haald zijn schouders op. Ik sta op en loop met zijn moeder mee. 'Wacht hier.' zegt Anne als we in de woonkamer staan. Ze loopt snel naar boven en ik ga op de bank zitten. 'Harry!! Je staat in de weg!' hoor ik Gemma roepen. Ik glimlach en hoor Anne de trap afkomen. Ze heeft een doosje in haar hand. Ze gaat naast me zitten. 'Harry zou me dit nooit toelaten om dit te doen.' ze doet de het doosje open en pakt er een foto uit. Ze geeft die aan mij. 'Awh,' zeg ik. 'Is dat Harry?' Anne begint te lachen. Het is de foto met de bh. Ik begin hard te lachen. 'Dit is echt té lief!' Anne kijkt trots naar de foto. 'Ik hou echt zoveel van hem. En ik ben echt blij dat jij in zijn leven bent gekomen. En in die van de familie. Het is alsof we je al jaren kennen. Nouja, eigenlijk is het ook wel lang, Harry kan nergens anders over praten.' ze glimlacht en ik voel dat ik bloos. Anne geeft me een knuffel. 'Oh en je moet deze foto zien, geniaal.' ze laat weer een foto zien. Harry op het potje. Ik begin te lachen. 'Wat is er zo... MAM! Nee alsjeblieft! Doe die foto's weg!!' roept Harry die uit de keuken kwam lopen.
Reageer (1)
Hahahahhahahah, genious ! I love it.
1 decennium geleden