X02
Ralf POV
De presentator, genaamd Timo, kondigde mij aan en ik sprong het trappetje op, om op het podium te komen. Ik deed een hairflip voordat ik het podium op liep. Ik ademde even in en uit en liep toen met een vrolijk pasje en een glimlach het podium op. Op het podium deed in nog een hairflip. Het leek alsof mijn haar vandaag echt niet wou blijven zitten. Ik grinnikte even en liep toen naar de microfoon met een glimlach op mijn lippen. Met mijn linkse hand pakte ik de microfoon vast en haalde hem van de standaard af. Glimlachend keek ik naar het publiek. Er waren niet veel mensen, maar de tent zat redelijk vol. Je hoorde mensen praten en lachen. Mijn ogen gleden even door de tent.
"Hoi mensen", begon ik een beetje stuntelig, "Ik ben dus Ralf en ik vind het echt super dat ik hier mag komen zingen, want ik kom hier ook al een paar jaar, maar dan als gast en niet als zanger"
Ik grinnikte zachtjes en ik keek weer wat rond. Ik trok met mijn vrij hand mijn losse grijze colbert recht en mijn blik viel op een tafeltje, bijna helemaal vooraan, met 2 meiden. Een blonde meid en daarna tegenover stond een een meid met bruin haar. Wauw, wat is zijn mooi, dacht ik even en ik keek glimlachend naar haar. Ik werd even stil van haar en onze blikken kruiste even. Snel keek ik weg en ik zette even een stap naar achter.
"Jullie gaan nu luisteren naar een van mijn nieuwste songs, genaamd 1,2,3", riep ik door de microfoon en hij zette de standaard van de microfoon een stukje aan kant. Ik hield de microfoon langs mijn been en ik knipte met mijn vingers van mijn andere hand. Toen de muziek aanging glimlachte ik breed.
"I see you smilin' you light up the room, and I can't look away", zong ik en ik hield de microfoon een beetje tegen mijn mond aan. Mijn hoofd bewoog een beetje mee op de muziek en ik straalde, voor mijn gevoel dan, he. Mijn blik gleed richting het bruin harige meisje en ik glimlachte naar haar. Ik zong het stukje af en begon vrolijk aan het refrein.
"Yeah you got me on my knees, I'm beggin' you baby save me please, I'll do anything to make you mine, oh it's time-eee", zong ik.
Ergens paste het liedje in deze situatie. Ik wist zeker dat ik, wanneer ik klaar was, naar dat meisje toe zou gaan lopen en met haar gaan praten. Want zij leek gewoon het perfecte meisje.
Reageer (1)