Chapter Thirty-Nine,
Elise's pov.
'En waarom sleep je ons mee?' vraagt Miriam. 'Jullie willen de jongens toch ook zien?' zeg ik snel. 'Ze is bang om alleen naar die ouders te gaan.' zegt Lisanne lachend. Ik kijk haar boos aan. 'Jullie kennen hun ouders ook nog niet. Wacht maar, jullie worden zo bang!' Ze kijken elkaar aan en schieten in de lach. 'Wat nou?' roep ik. 'Elise, je moet jezelf eens horen! Zo hysterisch!' lacht Lisanne. Ik zucht. Oke, ik ben misschien een beetje hysterisch, een klein beetje. Ze houden op met lachen en we gaan zitten. 'Ze zijn er!' roept Miriam opeens. Ze rent naar Zayn. Lisanne lacht en gaat naar Liam. Harry komt naast me zitten en geeft me een kus. 'Fijn dat ik je nu een keer in het echt zie, en niet via een beeldscherm.' zegt hij zacht. Ik knik. 'Is er iets?' vraagt Harry bezorgd. 'Wat nou als ze me niet mogen?' vraag ik gestresst. 'Ze gaan van je houden. Net als ik.' hij doet zijn armen om me heen. 'Geloof me.' Ik zucht. 'Lets hope.'
Harry doet de sleutel in de deur en loopt baar binnen. 'Kom je nog.' vraagt hij ongeduldig. Ik knik en loop zenuwachtig naar binnen. 'Harry?' hoor ik een vrouwenstem roepen. 'Ja mam.' roept Harry terug. 'Laten we hopen dat je haar mee hebt genomen wa..' ze staat nu in de deuropening. 'Och! Jij moet Elise zijn, nietwaar?' Ik knik. 'Ja mevrouw.' 'Ach! Laat dat gemevrouw maar weg. Zeg maar Anne.' zegt Anne en ze trekt me mee naar binnen. 'Wow.' zeg ik als ik de hele woonkamer vol zie zitten. 'Iedereen! Dit is Elise. Harry's vriendin!' ze klinkt super opegwonden. Iedereen lacht en zwaait. Ik kijk naar achter en zie Harry met een rood hoofd staan. 'Kom, please?' fluister ik naar hem. Hij knikt langzaam en komt super langzaam aangelopen. 'Hahahaha. Kijk hem rood zijn!' roept een meisje. 'Gemma, wacht jij maar tot jij met iemand thuis komt! Ik ga je voor gek zetten!' zegt Harry lachend. 'Probeer dat maar eens, klein broertje!' ze steekt haar tong uit. Harry doet het terug en kijkt dan naar mij. 'Sorry, mijn familie is een beetje gek.' 'Ja, en jij hebt het allemaal geërft!' zegt Anne. Ik lach. 'Ik vind het wel leuk.'
Reageer (2)
hahahahaha love it <3
1 decennium geledenHahahhahahahah, tot straks.
1 decennium geleden