19
POV Tom
'Waarom moest het? We hebben het zestien jaar geheim weten te houden,'raasde de man.
'Maak kennis met Tom Cold,'zei Jake,'Hij is het nieuwste lid van het pack.'
'En wat heeft dat met Pocahontas te maken?'vroeg hij niet echt gekalmeerd.
'Hij is met Pocahontas ingeprent terwijl hij dacht dat zij zijn zus was!!'
Jacob was nu heel boos en stond te trillen.
'Rustig Jacob er was zeker een reden dat ze geadopteerd werd en die wil in NU weten,'zei ik.
'Je weet nu dat ze niet je zus is, leg je er bij neer,'zei de man.
'Dat was ik niet van plan.'
'Wij hebben allemaal het recht om dit te weten Billy,'nam Paul het voor me op.
'Ze is de imprint van een van ons,'viel Quil bij.
'Ga zitten,'zei Billy.
Ik liet me samen met Paul op de bank zakken die het bijna begaf onder ons gewicht.
'De moeder van Jacob en Pocahontas wist soms dingen, wij dachten dat ze in contact stond met oude geestenkrijgers.'
Geestenkrijgers, die naam herinnerde ik me nog wel uit de verhalen.
'Tijdens haar zwangerschap zei ze dingen over dat het meisje in gevaar was, we namen die dreigenmenten sirieus dus voor alle zekerheid hielp Sue Clearwater bij de bevalling en lieten we verder zo weinig mogelijk mensen weten dat het een tweeling was.'
Dus Seths moeder wist ook alles over de wolven en over Indiana.
'Wat was er dan zo bijzonder aan Indiana?'vroeg Embry.
'Dat weten we nog steeds niet, maar het leek ons veiliger om haar weg te sturen.'
'Dat weten jullie niet?'vroeg Paul verbaasd.
'We merkten nooit iets bijzonders aan haar maar we vertrouwde het niet, zeker niet toen Harry, Quil en ik vampier roken op ons landgoed, na de adoptie verdween die geur.'
'Quil?'vroeg ik verbaasd.
'Mijn vader, hij overleed een half jaar later,'zei die.
'Sorry.'
'Maakt niet uit.'
'Heb jij soms een idee wat het zou kunnen zijn?'vroeg Jacob.
'Ik heb alles altijd vanzelfsprekend gevonden,'antwoordde ik,'aleen..'
'Wat alleen?'vroeg Billy.
'Ze lijkt dingen te kunnen beïnvloeden als zij iets zegt of hoopt gebeurt het vaak ook zo.'
'Een gave die bij een vampier versterk zou worden,'zei Jacob.
'Wat?!'vroeg ik.
'Daarom kwamen jullie terug, de vampier had haar opgespoord in Tacoma en jij reageerde zo door het gen.'
Wacht even, zeiden ze nou dat Indiana werd achtervolgd door vampiers die haar wouden veranderen?
Reageer (2)
SPANNENT!!! ga verder plzzzzzzzzz
1 decennium geledenNice!
1 decennium geleden