[SA] The Rain
Had een gedichtje gemaakt, en nu heb ik er een klein verhaaltje rond gemaakt.
~Opgedragen aan ome Peter, gestorven aan longkanker.~
~Opgedragen aan ome Peter, gestorven aan longkanker.~
10 feb 2009 - 16:49
Het gedichtje:
Wanneer het regent
is het niet gewoon water
het zijn tranen
tranen van geliefden daarboven
ze huilen
willen dat jij je sterk houdt
hopen dat je verder gaat met je leven
een klein schild rond je bouwt
net als een paraplu
waarmee je veilig door de regen loopt
is het niet gewoon water
het zijn tranen
tranen van geliefden daarboven
ze huilen
willen dat jij je sterk houdt
hopen dat je verder gaat met je leven
een klein schild rond je bouwt
net als een paraplu
waarmee je veilig door de regen loopt
Het verhaal:
Langzaam valt er een traan naar beneden. Het baant zich een weg naar beneden. Ik ben net gestorven. Ik weet dat mijn vriendin het daar moeilijk mee heeft. Ik zag haar net over straat lopen. Voor haar laat ik mijn tranen vallen. Ik zou willen dat ze zich sterk houdt. Voor zichzelf, haar familie, mijn familie. Ik hoop dat ze verder gaat met haar leven en begrijpt dat mijn tijd erop zat. Ik hoop dat ze een kleine barrière rond haar bouwt. Iets dat haar beschermt. Net zoals de paraplu die ze nu vast heeft. Die haar beschermt tegen de regen. Mijn tranen.
© Erica
Reageer (5)
Het deed me een beetje aan vroeger denken, toen dacht ik serieus dat wolken dode mensen waren, die die dag gestorven waren. Dus als het bewolkt was, waren er heel veel mensen gestorven... Ja, rare gedachten. ~ Maar mooi SA.
1 decennium geledenWAUW!!!!!!!
1 decennium geledenEcht knap geschreven!!!
wow het gedicht zegt zo iets van wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow!!!!
1 decennium geledenik ben sprakeloos en eht verhaaltje is ook echt zo ..............jah ik weet neit wat ik moet zeggen.
ik kan zeggen dta ie mooi is mar dat vind ik zo oppervalkkig.
das echt mooi Ö
1 decennium geledenXx
echt hartstikke mooi zeg o.o
1 decennium geleden