We waren een aantal dagen verder, en ik had gister de training hervat, zodat ik vandaag gewoon weer mee kon doen met de wedstrijd. Ik voelde me schuldig tegenover Amber. Zij zat thuis terwijl ze amper iets zelf kan doen. Het is dat ze er op stond dat ik weer ging voetballen, anders zat ik nog thuis. 'Lionel, let jij ook een op?' vroeg Pep. Ik keek hem gedesorïenteerd aan, en zag toen waar ik was. 'Eh ja sorry.' mompelde ik en ik focusde me op Pep zijn preek. Het was eigenlijk hetzelfde als altijd, opletten, overspelen, niet onderschatten, blablabla. 'Lionel, zou je even mee willen lopen?' vroeg Pep. Ik keek hem verbaasd aan en zag dat meerdere jongens uit het team verbaasd naar Pep keken. Ik haalde mijn schouders op en liep achter hem aan. 'Kan je het aan?' vroeg Pep. 'Kan ik wat aan?' vroeg ik verbaasd. 'Kan je spelen? Kan je het aan na alle kritiek en wat er met Amber gebeurd is?' vroeg Pep. 'Ja natuurlijk!' riep ik en ik verhief mijn stem een beetje. 'Rustig jongen, je staat in de basis. Ik wou alleen weten of het wel zou lukken. Ik weet hoe belangrijk Amber voor je is, dus het is begrijpelijk als je liever naar huis zou gaan.' zei Pep glimlachend. Ik begon nu te twijfelen, zal ik toch naar Amber gaan of zal ik mee doen?

Amber POV.

Ik lag in bed en kon helemaal niks doen, alles deed pijn. Ik had Lionel verteld dat het wel mee viel, hij moet gewoon weer spelen, daar wordt hij tenminste gelukkig van. Mijn mobieltje ging af en gelukkig had Lionel hem naast het kussen gelegd, nu hoefde ik zo min mogelijk pijn te lijden terwijl ik op zou nemen. Ik keek naar het scherm en zag 'Onbekend' staan. 'Met Amber.' zei ik afwachtend. 'Dag Amber, hoe voel je je na ons ongelukje?' zei een vrouwelijke stem. 'Wat, wat bedoel je?' vroeg ik verbaasd. 'Ach meisje toch, doe niet zo dom. Ik ben degene die je expres aangereden heeft.' zei de vrouw, je kon gewoon horen dat ze er van genoot. 'Maar waarom, en wie ben je?' vroeg ik verbaasd. 'Omdat ik Lionel kapot ga maken, en jij bent een van de schakels die ik hier bij moet gebruiken. Door jou te pijnigen pijnig ik Lionel. Be prepared, het zal niet de laatste keer zijn! En als je ook maar iets tegen Lionel zegt dan gaat hij er zelf aan!' riep de vrouw en ze hing op. Tranen liepen geruisloos over mijn wangen. Wat kan ik doen?!

Lionel Messi POV.

De vierde official stond naast het veld en hield het bordje omhoog. De rode cijfers lieten het getal 10 zien, mijn getal. Het was te verwachten. Ibrahim zou de vervanger zijn. Ik rende naar de zijlijn en alle fans begonnen te fluiten en te joelen naar me. Vanaf de eerste minuut werd ik al uitgefloten en wat ik ook deed, er verbeterde niets. Zelfs niet toen ik gescoord had en daardoor ons team op voorsprong bracht. Ze zijn klaar met me, dat was na vandaag wel duidelijk. Misschien moet ik toch maar stoppen?

Voor Esther, omdat ze dit verhaal uitkoos. (flower)
Voor Amber, because she deserves it.
Voor alle andere lieve mensen uit EC, waar ik van houd <3
Loveyou guys <3

Reageer (7)

  • Meile

    Wat een haattelefoontje :o
    Arme Amber, gauw verder

    1 decennium geleden
  • Courage

    Woah, Lio twijfelt wel veel ;o
    Verder! :Y)

    1 decennium geleden
  • MearaLilith

    Wauw O.o

    Snel verder!!

    X

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • Casanova

    Beter. Stopt. Lio. Niet.
    Beter. Gaat. Lio. Niet. Dood.
    Beter. Gebeurt. Er. Niks. Met. Mij.
    Beter. Ga. Je. Verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen