Avontuur

En natuurlijk, met 9 paarden op je stal gaat er ook wel eens wat mis. 1 van de eerste dagen dat de pensionpaarden er waren zou Thom de paarden voeren. Hij had al een hooibaal uitgepakt en naar de stallen gereden met de kruiwagen. Toen kwam Jildou de stallen binnen om te zeggen dat er telefoon voor hem was. Thom liep met haar mee naar het huis om de telefoon op te nemen. Alleen wat hij niet wist is dat hij Tadines box niet helemaal goed dicht had gedaan toen hij haar die morgen uit de wei had gehaald. Dus, je voelt het al aan komen. Tadine maakt haar boxdeur open en stapt op het hooi af. Aanvallen! Daar kwam Thom weer binnen. 'Tadine!' schreeuwde Thom toen. Tadine schrok haar een hoed/fje en ging vlug weer in haar box staan. Met zo'n onschuldig hoofdje dat Thom gewoon niet boos kon blijven. Het was immers ook zijn schuld. Snel schoof hij haar box goed dicht en voerde hij ook de rest van de paarden.

De volgende dag zou Sanne de Sovaria's uit het weiland halen zodat de pensionpaarden er in konden. De weide is opgesplitst in tweeën, Sapphire stond aan de ene kant en Tammy aan de andere kant. Tenminste, dat was de bedoeling. Toen Sanne bij de wei aan kwam stond Sapphire bij Tammy in het weiland! Het hele hek was kapot! Hij had het hek gesloopt en was naar Tammy haar wei gegaan. Toen Sanne dat zag rende ze terug naar het huis en riep ze Jildou. Jildou liep met haar mee terug naar de wei. 'Oei. Dat is niet best. Ach ja, dan mag je binnenkort voor een veulen zorgen! En ik moet een nieuw hek kopen...' zucht Jildou. Sanne grinnikte.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen