Aankomst op Stal De Passage
Een aantal van die pony's ja... Dat zijn er 2 geworden. Jildou en Thom hadden helaas maar 1 trailer mee waar slechts plaats was voor 2 paarden. Maar goed. Over een paar weken gaan ze weer naar Limburg en nemen ze nog een paar Sovaria's mee. Maar ja, toen kwamen de rekeningen weer. Er waren 2 boxen bezet en de andere 10 boxen waren leeg. Jildou wou er iets op bedenken. Want als die boxen ook nog lang leeg zouden staan zou ze er weer mee moeten stoppen aangezien het gewoon ontzettend duur zou zijn! Dus besloot ze de boxen te verhuren aan andere mensen met paarden die zelf geen plaats hadden voor hun paarden. Het werd een gigantisch succes! Binnen een dag waren alle 6 de boxen bezet. En zelfs een 7e box werd verhuurd! Stal De Passage was weer op de goede weg, er waren geen geldproblemen meer en het was weer reuze gezellig op stal. De taken werden verdeeld zodat het makkelijker te doen was aangezien alle stalhulpen het ontzettend druk kregen. Thom kreeg de leiding over de pensionpaarden, Sanne kreeg de leiding over de Sovaria's, Katja kreeg de leiding over het fokken en Jildou hielp waar ze helpen kon. Toen alle pensionpaarden aan waren gekomen werd het dus weer tijd om hard aan het werk te gaan. Elke dag waren ze druk bezig de paarden te voeren en te verzorgen.
Er zijn nog geen reacties.