Foto bij Chapter Thirty-Six,

Oh oh. 1Dforlife gaat me nu lastig vallen met de brug.. Nooo! xd

He does nothing nothing! The boy does nothing! Does he wash up, never wash up! Does he clean up, nooo, he never cleans up! Does he brush up, no he never brush up! He does nothing, the boy does nothing! *zingt hard mee xd* (dance)

Elise's pov

We staan bij de haven. OneDirection gaat vandaag naar huis. Balen. Ik zit bij Harry op schoot en we zitten rustig te praten. Ik kijk op mijn horloge. 'Vijf minuten.' zeg ik zacht. Ik zie aan Harry's gezicht dat hij baalt. 'Moet je echt gaan?' vraag ik. Hij knikt. 'Ik moet mijn familie bezoeken, en verder met onze cd. We waren al langer gebleven dan gepland. Dus nu is onze manager een beetje chagerijnig.' Hij lacht. Ik hou van die lach. Zo vrolijk. Ik glimlach en hij drukt een kus op mijn lippen. 'Ik hou echt van je.' zegt hij. 'Ey, slijmbal! We moeten gaan.' roept Louis met Maya aan zijn zij. Harry kijkt om en steekt zijn tong uit. Ik sta op en Harry volgt. Hij geeft me een knuffel en pakt zijn tassen. De jongens lopen de boot op. We staan op een rij en zwaaien. 'Ik mis ze nu al.' zegt Leoni. 'Ik ook.' zegt de rest in koor. Ik zucht. De boot was uit het zicht. 'Kom. We gaan.' zeg ik en ik stap in de auto.

Ik open mijn deur en loop gelijk door naar boven. Ik ben echt uitgeput. Ik pak mijn mobiel en ga Harry smsen. 'Ik mis je. Xx' lees ik hardop. Send. Het duurt niet lang of ik krijg een sms terug. -Mis jou ook. Hou van je.- Ik zucht. Ik ga maar eens een studie beginnen. De vakantie is toch afgelopen.

Reageer (3)

  • Clinomania

    GEWELDIG.
    ABO. <3

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Maar hadden wij nou ruzie?
    Snel veder

    1 decennium geleden
  • MirTomlinson

    noh :|
    ik mis zayn ook.
    en ja IK ZING MEE MEID <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen