Part 7.2 - I love you.
Louis point of view.
Na een lange tijd twijfelen heb ik besloten om het tegen Melissa te vertellen. Te vertellen dat ik hopeloos verliefd op haar ben. Dus daar zit ik dan. Met Melissa in mijn en Harry’s hotelkamer. Ik bijt op mijn onderlip en verzet me iets op het bed. Melissa kijkt me afwachtend aan. “wat wil je me vertellen?” vraagt ze zacht. Ik pers mijn lippen op elkaar. Ik kan het niet. Ik kan het niet. Jawel Louis, je kan het wel. Je bent een man dus je gaat haar nu vertellen wat je voor haar voelt. Denk ik bij mezelf. “ikvindjeleuk.” Zeg ik snel. “wat? Ik verstond je niet.” Zegt ze en kijkt me verward aan. “Ik vind je leuk.” Zeg ik en voel hoe het schaamrood naar mijn wangen stijgt. “Ik vind je meer dan leuk, Melissa.” Ze blijft in stilte naar me staren. Haar mond valt een stukje open. “Ik ben al vanaf de eerste dag dat ik je zag verliefd op je. Iedereen zei dat ik het je moest zeggen en dat jij wel hetzelfde voor mij voelt. Maar ik was gewoon bang. Bang dat je niet het zelfde voor mij voelt. En daarom vind ik dit dus heel moeilijk om je dit te zeggen, Ik hou van je.” Ik haal diep adem en sla mijn ogen neer. Ik voel hoe ze het bed verlaat en hoor haar voetstappen. Gaat ze nou weg? Ik kijk op en zie haar voor me staan. Ze zet zich op mijn schoot en drukt haar lippen op die van mij. “Ik hou ook van jou.” Fluistert ze tegen mijn lippen. Eindelijk. Ik glij met mijn tong langs haar lippen en gewillig opent ze haar mond. We zijn al snel verwikkelt in een tongzoen. Na een tijdje duw ik haar een beetje van me af. “Eindelijk.” Zegt ze. Ik glimlach. “Zullen we naar de anderen gaan?” vraagt ze. Ik knik en ze staat op van mijn schoot. Hand in hand lopen we de kamer uit opzoek naar de anderen. Uiteindelijk vinden we alleen Liam, Harry en Niall. “waar zijn Eva en Zayn?” “Wandelen ofzo.” Zegt Niall en stopt een hele boterham in zijn mond. Ik kijk hem met grote ogen aan. Die jongen is niet goed. Een hele boterham in zijn mond. Ik zie hoe Harry en Liam hun blik op de handen van mij en Melissa hebben gericht. Alleen Niall lijkt niks door te hebben zoals altijd. “Zijn jullie?” Ik schud mijn hoofd. “nog niet officieel.” Zeg ik en kijk naar Melissa. Ze grijnst en drukt een kus op mijn wang. “hee wacht eens even! ZIJN JULLIE EEN STELLETJE?” Iedereen kijkt Niall aan. Ik sla mezelf voor mijn hoofd. “wat?” vraagt Niall en kijkt iedereen aan. “jij bent echt..” “ja wat eh!” “echt.. blond.” Zegt Harry en gaat met zijn hand door zijn sexy krullen. Harry en Liam lopen naar ons toe en geven ons een knuffel. "Gefeliciteeeeeeerd.” Gilt Niall en springt op mij en Melissa. Met Niall op ons vallen we beide op de grond. Niall gaat op ons liggen en kijkt ons trots aan. “dankjewel Niall.” Zegt hij op een kinderachtige toon. “dankjewel Niall.” Zeggen ik en Melissa op dezelfde toon. Ik grinnik en duw Niall van ons af. Ik sta op en help Melissa ook op te staan. “sorry voor dat.” Zeg ik en wrijf over mijn achterhoofd. Ze glimlacht en wuift het weg. We gaan met zijn allen op de banken zitten die in de hotelkamer staan. “dus.. Wie heeft het aan wie vertelt?” vraagt Liam nieuwsgierig. “Louis.” “ik.” Ik en Melissa schieten in de lach. Ik kijk haar aan en grinnik. Ik sla mijn arm om haar schouder en trek haar tegen me aan. “En Veronique? Ze pakte opeens haar spullen en vertrok zonder iets te zeggen. Ze leek boos.” “Ja ik heb het uitgemaakt.” Zeg ik en glimlach lief naar Melissa. Ze knikt en legt haar hoofd op mijn schouder. “Jullie zijn zo lief samen!” zegt Harry en kijkt ons vertroeteld aan. Ik lach en speel wat met Melissa’s haar.
“we zijn er weer.” Hoor ik Zayn roepen. “Haai.” Roep ik terug. Even later komen Zayn en Eva binnen lopen en kijken ons met grote ogen aan. “jullie zijn samen?” vraagt Eva. Ik schud mijn hoofd. “nog niet officieel.” Zeg ik weer. Ze knikt en Zayn gaat op de overgebleven stoel zitten. Eva gaat op zijn schoot zitten. “Stelletje?” vraag ik. Ze knikken beide en kijken elkaar grijnzend aan. Eva drukt een kus op Zayn zijn lippen. “Harry! Ik ben zo verliefd op je! Wil je verkering?” roept Liam en springt bovenop Harry. “Oh ja tuurlijk Liam!” iedereen schiet in de lach en kijkt ze hoofdschuddend aan. “gaan we Vanavond uit eten?” vraagt Niall. Iedereen stemt in.
Reageer (6)
Snel verder
1 decennium geleden