Ik loop, samen met Chaz, de kamer binnen. Selena kijkt me aan. Ze is zo gelukkig. Ik loop naar haar toe en in haar armen ligt ons wonderschone kindje. Ik kijk er naar en voel me dan gelukkig. 'Het is een Jongen. Gefeliciteerd, Jus.' Zegt Selena en ze drukt een kus op mijn wang. Ik ga bij Selena op het bed zitten.
'Wil je hem vast houden?' Vraagt Selena en ik knik. Selena legt voorzichtig ons kindje in mijn armen. Het is zo mooi. Mijn ogen worden een beetje vochtig. Ik ben zo gelukkig.
'Ik vind Joshua een mooie naam.' Stel ik voor en Selena knikt.
'Ik ook.' Zegt ze en ze glimlacht.
'Gefeliciteerd, Jus.' Zegt Chaz. Hij probeert vrolijk te doen, maar ik zie dat het fake is. Ik geef Joshua weer voorzichtig aan Selena. Ik sta op en neem Chris mee naar de gang. We lopen naar een rustig plekje en gaan daar zitten. Ik kijk Chaz aan. 'Wat is er?' Vraag ik.
'Niets.' Antwoord Chaz en hij kijkt de andere kant op.
'Je liegt.' Zeg ik en Chaz knikt voorzichtig. Hij zucht en staat op. Hij wil iets zeggen, maar doet het maar niet. Dan loopt hij weg. Ik laat het gaan. Mensen hebben niet altijd zin in mij, toch? Ik blijf nog even zitten, maar ga dan weer naar Selena's kamer. Ik hoor iemand huilen. Joshua? Nee. En Selena kan het ook niet zijn, het is een jongen als ik het goed hoor. Ik kijk even snel de kamer binnen. Het is Chaz. Selena en Chaz zitten samen op het bed en Selena probeert Chaz te troosten. Ik besluit om maar niet naar binnen te gaan en ga naar mijn eigen kamer. Ik ga op het bed zitten en pak mijn mobiel. Een sms van Ryan. 'Hey Jus, gefeliciteerd. Ik kom zo snel als ik van je mak kijken. x Ry.' Lees ik.
'Ik heb je nodig, Ryan.' Sms ik terug. Ik leg mijn mobiel naast me op mijn bed. Wat zouden ze met mijn fans gedaan hebben? Ik ben ten slotte weg gegaan tijdens een concert. Ik regel wel dat ik nog een keer voor ze optreed. Mijn mobiel trilt. 'Ik kom er aan.' Staat er op het scherm. Goede Ryan. Beste Ryan. Na alles wat ik heb aan deed, blijft hij me als nog steunen. Hij is de beste vriend die je kan hebben. Niet veel later kom Ryan mijn kamer binnen lopen. 'Dat was snel.' Zeg ik en Ryan glimlacht. Hij komt naast me op mijn bed zitten.
'Je houd me nodig. Dus hier ben ik. Wat is er aan de hand?' Vraagt Ryan. Ik kijk hem aan.
'Ik hield Joshua vast. En Chaz.. Ik weet niet.. Hij was vrolijk en toen opeens niet meer. Ik vroeg op de gang aan hem wat er was, maar hij zei dat er niets was en ging weg. Ik wilde naar Selena haar kamer gaan, maar dat zat Chaz huilend op het bed. En ik weet niet wat er met hem is! Heb ik iets verkeerds gedaan?' Vraag ik en Ryan schud zijn hoofd.
'Misschien moet je Chaz even met rust laten. En het later nog een keer vragen of wachten tot hij naar je toe komt het het je vertelt.' Zeg Ryan. Misschien heeft hij wel gelijk.
'Is er nog iets?' Vraag hij en ik knik.
'Ik wil niet meer beroemd zijn.' Zeg ik en ik merk dat Ryan schrikt.
'Waarom niet?' Vraagt hij totaal verbaasd.
'Alle mooie dingen in mijn leven moet missen door mijn touren en conterten. Zoals de bevalling van Joshua.' Zeg ik en Ryan knikt meelevend.
'Ik weet dat het niet altijd makkelijk is om beroemd te zijn, maar het is wel een deel van je leven. Ik zou er goed over na denken, Justin.' Zegt Ryan en hij loopt de kamer uit. Daar heeft hij ook gelijk in.

Reageer (1)

  • xHanneBieber

    Daaaaaaaamn!
    Justin mag niet stoppen met beroemd zijn!
    Dan ben ik zielig. :(
    Snel verdeeeeeer.<3333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen