Chapter Thirty-Four,
Maar ik ben nu echt dood, dus trustennn!
Xx
Elise's pov
Een uur later zit ik nog steeds achter de laptop. Ik heb voor de rest niets gedaan. Alleen naar zitten staren naar het toetsenbord. Ik zucht en geef het op. Ik pak mijn telefoon en bel Maya. 'Maya hier.' 'Hey, met mij. Zin in film kijken?' Ik hoor niets. Maar na enkele seconden 'Sorry, ik heb al iets met Louis afgesproken.' 'Oh, oke, have fun.' ik hang op. Ik bel Leoni en Miriam ook op maar die hadden het ook al te druk met Niall en Zayn. Ik loop mijn telefoon lijst langs. Harry. 'Nee, sorry, jou ga ik niet bellen.' ik ga verder. Pamela, ja dat is altijd wel leuk. Ik sms haar, maar ook zij kan niet. Ik loop weer naar beneden doe een film op en ga ongeinteresseert kijken. Ik had hem toch al te vaak gezien.
Ik open mijn ogen. De aftiteling was bezig van de film. Ik ben dus in slaap gevallen. Fijn. Ik kijk naar buiten en zie dat het al super donker is. Ik zet alles uit en besluit naar bed te gaan. Ik pak mijn laptop nog een laatste keer en check mijn mail. -U heeft 1 ongelezen bericht(en).- Ik ga kijken en zie onbekend. Ik ben nogal nieuwsgierig en ga dus kijken.
Lieve Elise,
Duw me alsjeblieft niet weg. Het is alsof mijn vleugels van me ontnomen zijn. Jouw liefde...
Oke, ik kam niet zulke dingen in een mail zetten. Kun je me daarom bij de Chineese brug in het park ontmoeten?
Dan zal ik uitleggen wat ik voor je voel.
Veel liefs, Harry.
Oke? Dit klinkt niet echt als Harry. Ach boeie. Ik ga wel gewoon.
Reageer (4)
oehh kben benieuwd !! ze moet em vergevn!!
1 decennium geledenverder? please?
HAHAHAHAHAHAHAH OMG
1 decennium geledenchinese brug?
die haben wir nicht in enschede?
hahah snel verder schattie <3
Snel verderrrr!!!<3
1 decennium geledenChinese brug????
1 decennium geledenBoeie
Snel veder!!