Dag 45
Dag 45 samensmeltingskamp de laatste dag
Het was de laatste dag in Expeditie Robinson. Lena,Linda en Sayyid waren nog over. Met zijn drieen genoten ze van een overheerlijke maaltijd ze deelden 1 vis met zijn drieen. Lena dat is nou het voordeel dat er mensen zijn afgevallen je krijgt meer vis. Linda moest lachen haha ik ben benieuwd wat er in die live show gaat gebeuren. Sayyid was zich er van bewust dat hij de beste man was van Expeditie Robinson hij had 7 mannen achter zich gelaten hij wou natuurlijk ook Lena en Linda verslaan maar dat werd moeilijk omdat Sayyid een slecht begin had. Met Lena had Sayyid steeds meer een band opgebouwd Lena vertelde haar over Victoria de eerste afvaller dat ze dacht dat zij op mij stemde Sayyid bevestigde dat ik wou ook op jou stemmen zei Sayyid maar heb dat toch niet gedaan omdat ik eerst wou wachten jij leek me wel oke waar ik uiteindelijk toch een goede keuze heb gemaakt want je bent een aardige meid. Lena voelde zich vereerd. Linda was alleen maar blij dat ze uberhaupt de finale gehaald heeft. Ze dacht aan haar vriendje Menno die ze 45 dagen lang niet gezien heeft en haar nog heeft uitgezwaaid op Schiphol Menno is trots op haar dat weet ik nu al bovendien is Linda ook trots op zichzelf. Ze hoefde de finale niet persé te winnen ze heeft gewoon de hele expeditie volgemaakt dat is iets wat de andere 13 kandidaten die afgevallen waren niet hebben kunnen doen. Aan het einde van de dag lag er een brief ze liepen er naar toe Sayyid las de brief voor.
Beste finalisten gefeliciteerd met het behalen van de finale jullie hebben alle proeven alle eilandraden en alle duels overleefd en zijn terechtgekomen op de laatste dag dag nummer 45 anderhalve maand toezien hoe je lichaam aftakelde hoe je dunner werd van het minder eten hoe je vriendschappen opbouwde met de andere kampgenoten hoe je erop toezag dat er steeds minder mensen op het eiland aanwezig waren en met de gedachte misschien haal ik die laatste dag wel en die gedachte is werkelijkheid geworden jullie zijn de 3 finalisten. Ik zeg pak jullie vlag en stap in de helicopter die nu aan komt vliegen en vlieg naar het vliegveld daar neem je afscheid van mekaar en vlieg je door naar je eigen land. Over een maand zien we elkaar terug in Londen waar de live show gepresenteerd gaat worden daar zien jullie de andere kandidaten terug en onthullen we wie de winnaar of winnares is van Expeditie Robinson Quizlet 2. Ik wens jullie een prettige vlucht.
De kandidaten zagen de helicopter ze keken nog een keer naar het eiland en stapten ze verlaten de Expeditie opweg naar huis terug naar familie en vrienden en over 1 maand zijn ze weer terug met de Finale Live show.
Er zijn nog geen reacties.