X00
Dit verhaal begint in een huis, een middelmatig huis, waar de 15 jarige Pim woont. Zij en haar moeder zitten gespannen aan de keuken tafel. In het midden van de tafel ligt de iPhone van Pim. Zenuwachtig werd er getikt op de tafel. Seconden leken wel uren, maar dat waren ze natuurlijk niet. De klok tikte langzaam. Het was precies 3 uur in de middag. Opeens ging de telefoon van Pim af. De iPhone begon te trillen en met trillende handen nam Pim snel op. "Met Pim", zei te tegen haar telefoon. Haar moeder keek haar gespannen aan. Pim maakte 'ja' geluidjes en dat soort dingen en er verscheen een glimlach op haar lippen. "Ja, is goed", zei Pim, "Bedankt" Ze klikte het gesprek weg en voordat ze iets kon zeggen was haar moeder al gaan staan. "En?", vroeg gespannen, "Heb je de rol?" Het klonk een beetje hysterisch en Pim keek haar moeder even strak aan. Ze zette haar handen op de tafel tegen over haar moeder. Het was even stil tussen hun. "JAA", riep Pim toen vreselijk blij en haar moeder begon te gillen. Ze vielen elkaar in de armen.
De normale Pim zal nooit meer normaal zijn, ze gaat de vrouwelijke hoofdrol spelen in een nieuwe film van een top Nederlandse regisseur. Haar grote droom gaat eindelijk in vervulling.
Reageer (1)
I love it nu al!!
1 decennium geleden