Foto bij 6.1 - Adeline

Is dat geen leuke foto?
Gheghe..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • FabulLouis

    Ik zou het willen maar dan heb je er niks aan want ik sta een paar onvoldoende dus anders mag ik van me ouders helemaal niet meer op de pc... Maar ik wil je wel helpen met het zoeken van iemand ik vraag ook wel ff aan wat van me vriendinnen... Het spijt me ik hoop dat je wel verder blijft schrijven zolang je nog niemand gevonden hebt!

    X

    1 decennium geleden
  • Seamair

    Ik zou het egt graag willen, maar ik heb het zelf ook best druk met school en ik heb een verzorgpaard die ik helemaal moet opbouwen, sory...

    1 decennium geleden
  • MNMemories

    En ik zou echt met je willen schrijven, maar heb haast geen tijd, momenteel moeite me tje concentratie, moet mijn 4.2 voor wiskunde ophalen en tja... Ik zou echt met je willen schrijven... Naja, ik kan het proberen :)

    1 decennium geleden
  • MNMemories

    Oh, JUSTIN! Pornoblond xD, bij mij op school loopt een jongen met pornkblond haar xD

    1 decennium geleden
  • Effloresce

    Sorry , heb zelf amper tijd, heb vandaag héél mijn dag aan huiswerk moeten besteden en toen ik hoorde dat ik een mail had en zag dat het een nieuw hoofdstuk was was ik zo blij want dan kon ik nog eens pauze pakken , nu ga ik weer verder doen in de hoop tegen half tien klaar te zijn ...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen