Gerards POV
Geschreven door: Aimee

Ik liep in mijn badjas naar beneden. Mijn haar was nat en ik had dringend koffie nodig.
Ik ging op de bank zitten en wachtte tot mijn koffie klaar was.
Toen ik uit het raam keek, zag ik twee kleine jongetjes op een skelter.
Ze zagen er uit alsof ze super veel lol hadden en ik dacht glimlachend terug aan de keer dat ik een skelter had gekregen voor mijn negende verjaardag...

~Flashback~

'Dude! Gerard, die skelter is zo cool!' Gilde een acht-jarige Frankie, die al op het zitje zat. Ik probeerde hem er lachend af te duwen en dat lukte. Ik nam snel plaats op het stoeltje en begon te rijden.

'Wacht nou!' Lachte Frankie, terwijl hij, en mijn kleine 6-jarige broertje Mikey achter me aan renden. Ik stopte met een grijns en liet Mikey op het achterste stoeltje zitten terwijl Frank op de voorkant klom.

'Als je er maar niet af valt.' Waarschuwde ik Frankie, terwijl ik zachtjes doorreedt.

'Ben je gek. Ga sneller!' Gilde Frankie uit nadat hij de stangen van mijn skelter stevig had vast gepakt.

Ik begon sneller te rijden en werd al snel moe, omdat het gewicht veel zwaarder was geworden. Ik begon het stuur losser vast te houden en trapte stevig door.

Ik schrok me kapot toen ik ineens over een hobbel reed, de macht over het stuur verloor, en Frank van de skelter af zag stuiteren.
Ik reed met een wiel over zijn been en het volgende dat ik hoorde was Franks gehuil.

'Ooh mijn god!' Gilde ik terwijl ik stopte. Ik sprong van mijn skelter en trok Frankie voorzichtig onder mijn skelter vandaan.
Zijn knie was aan het bloeden hij had een paar kleine schaafwondjes op zijn armen en andere been.

'Het spijt me zo, Frankie.' Snikte ik, terwijl ik een paar tranen af veegde aan mijn mouw.

'H-Het gaat w-wel Gerard.' Stotterde Frank en hij ging langzaam staan.

Ik bracht hem met een vreselijk schuldgevoel naar huis en zei nog een aantal keer 'Sorry.' waarop Frank steeds antwoorde met: 'Het is al goed.'

~~

Even laten zaten Mikey, Frank en Ik in de tuin een ijsje te eten terwijl Frank zijn Barn Yard pleister bewonderde.

'Bedankt Gerard.' Zei Frank stralend.

'Waarom?' Vroeg ik verward. Ik had over zijn been gereden!

'Door jouw stomme actie, heb ik nu wel een te gekke Barn Yard pleister!' Riep Frankie enthausiast.

Mikey en Ik lachten en we gaven Frankie allebij een knuffel. Ik was de skelter allang vergeten.

~Einde van de Flashback~

Ik liep glimlachend terug naar de keuken. Die herinnering zou me altijd bij blijven.
De skelter was na twee maanden al kapot nadat Frank hem van een heuvel had geduwd, en ongelukkig tegen een boom was aangekomen.

'Wat moet ik toch zonder hem.' Vroeg ik mezelf hard op af, toen ik een slok van mijn koffie nam.


Okee. Dit verhaaltje heb ik geschreven uit eigen ervaring.
Ja. Ik heb ooit eens iemand overgereden met een skelter.
Ja. Ik ben zelf wel eens overgereden door een skelter.
En Ja. Ik heb ook wel een skelter per ongeluk de sloot in gezijld.
Hope you liked it.
HEt volgende deel zal door mijn geliefde mede-schrijfster Jillian geschreven worden.

Reageer (3)

  • Aragorn

    haha, k zie het nu ecdht al voor me eh x'D
    haha, jij er zo heel onschuldig bij staan. en die gast van die wagen zo helemaal moeite doen om JOU skelter uit de sloot te halen ^^

    1 decennium geleden
  • Arminius

    Lol
    Hij moest er worden uitgehaald door een trekdingwagen ofzo x'D

    1 decennium geleden
  • Aragorn

    omg hahaha x'D
    slim hoor aimee, ff een skelter in de sloot droppen ;P
    zoo... dus ik moet het volgende hoofdstuk schrijven? ..MAGNIET!
    haha, geintje :')
    yaaay, ik ga het volgende hoofdstukje schrijven lalalalalala ~
    oke da was blij
    mrja x'D
    uhm.. okee, dan ga ik maar is beginnen daaraan (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen