Foto bij HELP Lady Gaga is de weg kwijt.

Oei Lady Gaga doet iets engs XP

Lady Gaga wrijft in haar handen en blaast alsof ze net een pistool heeft gebruikt. "Zo die is weg" ze lacht gemeen en loopt verder. Lady Gaga ziet een jongetje samen met zijn zusje tegen een boom aan zitten. Ze huilen. "Aah zijn jullie arme kinderen jullie hebben geen Björn Borg onderbroek aan!" het jongetje kijkt omhoog. "En jullie hebben duidelijk geen Dolce & Gabbana parfum op" ze wappert met haar hand voor haar neus. "Ik ben Hans en dit is mijn zusje Grietje en we zijn verdwaald!" zegt het jongetje.

Lady Gaga geeft de 2 kinderen 1000$ en wat te eten. Lady Gaga loopt verder. Ze ziet een heerlijk snoep huisje staan. Ze loopt richting het huisje tot ze hoort: "Knibbel Knabbel Knuisje wie gaat er op mijn dure marmeren stenen pad staan!?" Lady Gaga schrikt en rent richting een boom. Ze gaat erachter staan tot ze denkt dat het enge geluidje over is. Ze loopt op haar 61 cm lange hakken richting de zijkant van het huisje. Dan komt er een schim richting een raam rechts van Lady Gaga. Het raam gaat open en Katy Perry komt in een snoepjes jurk uit het raam hangen.


Lady Gaga begroet haar en vraagt: "Mag ik een snoepje?". Katy Perry knikt. Lady Gaga pakt een snoepje en valt flauw...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen