Chapter Thirty-Three,
Thanks to Maratje
Elise's pov
'HAPPY SINGLE? BEN JE GEK GEWORDEN!' schreeuwt Lisanne snel. 'Oke...' zeg ik droog. Ik loop naar de keuken en pak wat ijs. 'Hoe kun je hem nou laten gaan, hij is perfect voor je.' zegt Lisanne vanuit de woonkamer. 'Misschien.' zeg ik en ik pak twee lepels. Ik loop weer naar de woonkamer. Ik zet het ijs neer. 'Harry is gew.. Ooh, Ben en Jerrys' ze pakt snel een lepel en begint te eten. 'Wat ik wou zeggen, Harry is gewoon DE kerel voor jou. Ik weet honderd procent zeker dat hij katrina niets vindt.' 'Zo leek het anders niet. Hij praatte over haar alsof...' 'Alsof?' vraagt Lisanne. 'alsof hij verliefd is ofzo.' 'STEL JE NIET ZO AAN! Harry houdt van je, niet van dat schaap.' Ik wist niet wat ik moest zeggen. Ik zucht. 'Maar hij klonk zo...' ik wil mijn zin niet afmaken. Lisanne staat op. 'Luister, Harry vindt dat schaap misschien aardig, maar hij houdt niet van haar zoals hij van jou houdt. En als je dat niet door hebt, dan ben je echt het domste persoon ever!' Ik zei niets terug en keek uit het raam. 'Oke, doe maar eigenwijs. Als jij niet wil luisteren, dan zeg ik niets meer.' ze loopt weg. Ik hoor de voordeur dichtvallen en zie Lisanne weglopen vanuit het raam. Fijn, nog een ruzie. Ik pak de afstandsbediening en ga zappen. Er is niets op. Ik doe de tv weer uit en zucht. Ik kijk naar een fotolijstje op de salontafel. Het was van Harry en mij. 'Wat kijk je nou?' vraag ik dom. 'Oke, fijn, nu praat ik tegen een fotolijstje.' Ik leg het fotolijstje plat op tafel. Ik sta op en loop naar boven. Ik plof op bed. 'Ik word een happy single.' Ik zucht weer. 'Wie hou ik voor de gek.' Ik pak mijn laptop en start mijn mail. Ik klik Harry's email aan en begin met typen.
Harry,
Eum, hai. Ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen.
'Nee.' zeg ik en druk op de Backspace. Opnieuw.
Harry,
Ik weet honderd procent zeker dat je me haat. Ik haat jou ook.
'Ik haat je niet.' zeg ik zacht en delete alles. Dan maar geen mail.
Reageer (1)
Omg! Wij hebben ruzie!
1 decennium geledenIk ben inspiloos komt vast door hoe laat het is.
Snel veder.