|| Thirty Eight
Ik huppelde door een bloemenweide. Mijn haar wapperde in de wind en ik genoot van de zon die op mijn huid brandde. Ik was zo licht als een veertje en mijn voeten raakte nauwelijks de grond. Ik de verte zag ik Aiden.
Ik huppelde op hem af.
“Aiden!” riep ik vrolijk en ik zwaaide.
Hij draaide zich lachend om en kwam op me af gerend.
Ik spreidde mijn armen en hij deed hetzelfde, net als in films.
Net op het moment dat ik hem omhelsde riep Aiden in mijn oor, met de stem van Kyle: “HOLY SHIT!”
Met een ruk kwam ik overeind. Naast mij schrok Aiden wakker.
Ik was even gedesoriënteerd en ik keek verward om me heen. Ik lag in een tentje, naast Aiden en ik was net wakker geschrokken uit een droom. Zodra ik dat geconcludeerd had zag ik pas waar ik wakker van was geschrokken.
Kyle zat in de deuropening, voor zover een tent een deuropening heeft, en hij keek ons met grote ogen aan.
“What the..?” zei Aiden en hij kwam overeind. “O” zei hij toen hij Kyle zag.
“Ook goedemorgen” zei Kyle droog.
Ik perste er een glimlachje uit.
“Wat doe je hier?” vroeg Aiden.
“Dat kan ik beter aan jullie vragen.”
Aiden keek even naar mij en toen naar Kyle.
“O…Dit is niet wat het lijkt hoor!” zei hij snel.
Kyle schudde lachend zijn hoofd. “Natuurlijk niet.”
“We waren aan het praten, en toen vielen we in slaap” zei ik.
Kyle knipoogde. “Ik geloof jullie wel hoor.”
Maar aan zijn gezicht zag ik dat hij ons niet geloofde. Eigenlijk kon het me niets schelen.
“Maar je denkt toch gauw iets anders als je je neef met een mooi meisje in je bed aantreft.”
Ik voelde dat ik begon te blozen.
“Waar heb jij eigenlijk geslapen?” praatte Aiden eroverheen.
“Bij Lola” zei Kyle en hij glimlachte. “Maar daar kwam ik niet voor.”
“Voor wat dan wel?” vroeg Kyle.
“Als jij nou even je mond houdt, dan kan ik het ook vertellen” zei Kyle. “Ik heb morgen iets met Lola afgesproken, dus misschien kunnen we vandaag gaan wandelen?”
Aiden haalde zijn schouders op. “Ik vind het best, al snap ik nog steeds niet waarom je nou zo graag wilt wandelen.”
Kyle lachte. “Dat merk je nog wel” zei hij geheimzinnig.
Jeei, I'm backkkk!! Ik heb het echt suuuper leuk gehad in Parijs en New York <3 Vooral NYC was super gaaf!! Even een kort stukje, want ik ben eigenlijk aardig kapot, maar ik wilde jullie niet meer langer laten wachten! Xxxxx
Reageer (8)
No don't kill him
1 decennium geledenJeeej, je bent terug! (:
1 decennium geledenOmg, volgens mij is Kyle iets slechts van plan!ö
OoohQ Hij gaat hem vermoorden om met Sophie weg te vluchten!
1 decennium geledenYesssssss~!!!!
You're backk!!
Welcome terug in nederlandd!
Ik weet niet hoe het weer daar was maar hier is het koud en regenachtigg!!
Supeerrr dat je het dat leuk heb gehad~!!!!
Hahaa Kyle geloofd het niett!
(ik typte eerst biet.. haha)Aidenn!!
Hoe loopt het af met noaa???
Snel verderrr!! 1 decennium geleden
Welcome Back!
1 decennium geledenWaarom is Kyle zo geheimzinnig?
Snel verder!