Foto bij O34.

oooh, drama-Queens.. ^^


no worries, het komt helemaal in orde?

"Hij stuurde me naar buiten." dat was het begin van mijn uitleg, het eindigde in een dramatische blik in mijn ogen en vreemd gehijg uit mijn longen. "Hij laat me dingen doen die ik niet wil, niet kan." zucht ik als laatste zin.
Ze kijkt me vreemd aan. "Maar mij zei hij dat hij je zo graag ziet..." zegt ze zweverig, ik schud heftig mijn hoofd. Als je van iemand houdt doe je toch niet zo?
"Goed, goed. Ik bel hem al.." De tonen gaan luid door de kamer, de luidspreker staat dus ook. Ik druk een kussen tegen mijn mond, zodat ik niets zeg, hij mijn adem niet hoort.
"Heey, Hazza!" begint May enthousiast, hij antwoord op dezelfde manier.
"Dus, ik vroeg me af of je vanavond iets te doen had?" leid ze het gesprek subtiel in, ik voel de spieren rond mijn ogen opspannen en een soort venijnige blik trekken.
"Stappen met de jongens, sorry." zegt hij overtuigd, zijn stem klinkt alsof hij snode plannen heeft voor de avond.
Ik bijt op mijn kussen, zodat ik niets zou zeggen dat ik niet wil.
"Leuk!" May lacht, maar zelfs ik hoor dat ze het niet meent. "Wat ga je dan doen?"
"Oh, may! je kent me toch?" lacht hij verder, ze zucht en schudt haar hoofd.
"Harry... Zie je Lou écht graag." een proest klinkt door de telefoon, misschien was hij warme koffie aan het drinken en schrok hij heel erg.
"Wat!?" vlamt hij terug, zo scherp. Ik houdt het niet meer lang vol, dat zwijgen, dat zacht ademen.
"Ik en Lou? Ja, hij's een knapperd, maar graag zien?" Hij klinkt zo vreselijk nonchalant. In mijn ogen springen stiekeme tranen en May kraamt pure onzin uit, het zijn niet eens woorden, meer oerkreten.
Ik neem haar telefoon aan en druk die stevig tegen mijn oor.
"May, ben je daar nog?" hij lacht ongemakkelijk, hard in mijn oor.
"Klootzak!" Ik zeg het net iets harder dan bedoelt, net iets feller en luider dan ik wou, maar nu kan het me niets meer schelen.
"Je ziet me gewoon niet graag. Ik wil niet gebruikt worden." ratel ik verder, aan de andere kant hoor ik alleen maar een zielige:" Shit hij had het door.." en niet veel later vele excuses, die nu echt niet werken.

Reageer (5)

  • Nemph

    Oh, Harry is joking.

    DA FUQ?!

    1 decennium geleden
  • Pigfarts

    DIT KAN NIET. D:
    LOUIS HIT 'EM IN DA BALLS. -something you're really good in- (krul)

    1 decennium geleden
  • Mafia

    WTF HARRY YOU BASTARD! -schopt in ballen-

    1 decennium geleden
  • Salute

    Het moet weer goed komen!
    Snel verder <333

    1 decennium geleden
  • ardjan

    whèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè ik loop gewoon keihard te janken hierzo!

    nee dat is overdreven, maar als ik de hond uitgelaten heb wil ik dat het weer goed is tussen hen :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen