Foto bij 02.

Bliss Evangeline Mary Blake
Being obsessed is NOT something to be proud of

'Bliss! Bliss! BLISS BITCH LUISTER!' Ik kijk naast me en zie mijn beste vriendin Amelia naast me lopen. Ik haal mijn koptelefoon van mijn hoofd. 'Heey Ames.' 'Guess what. One Direction komt hier zaterdag een concert geven.' Wist ik al. 'en daar gaan wij heen!' Correctie daar ga jij heen met iemand anders. 'Dus je hebt toch kaartjes kunnen regelen?' 'Nee.' 'Dan komen we er niet in.' 'Naar binnen sluipen is een optie, ik bedoel One Direction! ONE DIRECTION!' Volgende maand; SNUFFELPUPPIES SNUFFELPUPPIES. Oké, dat zou ik wel leuk vinden. Van die naam alleen al word ik fan. 'Jij bent verslaafd.' 'IK WEET HET.', gilt ze vrolijk terwijl ze op en neer springt. Mensen beginnen ons aan te kijken. 'Amelia rustig.' 'HOE KAN IK RUSTIG ZIJN ALS IK MIJN TOEKOMSTIGE MAN ZATERDAG ONTMOET.', zegt ze hard met een hele hoge stem. Ze gilt tenminste niet meer. 'Lieverd rustig, adem diep in.' Ze doet wat ik zeg. 'En nu weer uitademen.' Ze ademt heel snel uit. 'Damn wij moeten vrijdag gaan shoppen. DAT MOET! Zayn is zo knap wist je dat. Echt gewoon wow. Ik bekijk elke avond op internet fotos van ze.' Hun eigen creepy stalker. Nu ben ik wel jaloers. 'En dan zie je zijn hotness gewoon. En Liam oh em gee Liam. Zijn prachtige alles is zo lekker.' Hmm zijn prachtige alles is lekker. Ik snap die zin niet. 'EN OH EM Gi--.' Iemand daar boven heeft medelijden met mij en heeft daarom de bel laten gaan. Aww kijk hoe lief. Dankje iemand daarboven. 'Kom, we moeten naar de geweldige les Aardrijkskunde.' Aardrijkskunde? Minder bedankt iemand daarboven. Ik HAAT aardrijkskunde. Wiskunde? Oké. Engels? Even better. Aardrijkskunde FUCK YOU! We lopen de les binnen en ik zie meneer Beldon vrolijk kijken. Aardrijkskunde addict.

In de pauze negeer ik wat Amelie allemaal zegt over jeweetwelwelkemensen. Ik hoor namelijk ongeveer driehonderdvijfenzestigmiljard keer het woord sexy. Vijfhonderdtwintigmiljard keer het woord lekker en achthonderdzevenvijftigmiljard keer de woorden vind je ook niet. Je zou bijna denken dat het over mij ging. Joke joke. Zie je wat ik daar deed? Die getallen zijn languit geschreven zodat je kunt zien hoe erg het me irriteert. 'Dus ik kom bij jou slapen op vrijdag.' Die woorden schudden me wakker uit me gedachten. 'WOW waarom?' 'Omdat we samen gaan en jou ouders zijn veel opener.' Het beeld van gister middag na school verschijnt in me gedachten. Ik voel mezelf bleek worden. Ze zijn zeker meer "open". 'Plus van de mijne mag ik vast niet, die van jou geven ons zelf tips!' 'Wie zegt dat ik ga?' 'Ik!' 'Dus? Je bent me moeder niet.' 'Maar ik gedraag me wel zo dus je gaat jongedame.' Ach zo erg kan het niet zijn. 'Oké, maar als ik ga zullen er een aantal regels zijn.' 'Vertel Blizzie.' 'Je mag je niet meer gedragen als een gestoorde fan. Alsjeblieft man ik heb een reputatie op deze school.', begin ik. 'Welke reputatie?', zegt ze met een opgetrokken wenkbrauw. 'Touché. Regel 2, jij houdt voor de rest van de week op met praten over One Direction dus je houdt op over uhmm en die jongens. Ben even hun naam kwijt.' 'Hoe kun je de naam van zulke overheerlijke lekkere beesten kwijtraken. Heb je ze gezien oh my god.' Ze probeert zichzelf in bedwang te houden. 'En dat brengt ons bij regel 3 hoewel deze regel best wel overbodig is gezien regel 2 maar ik dacht van ja, 2 regels is best wel weinig dus ik doe 3. Regel 3, jij houdt op met ze te beschouwen als perfect, overheerlijk, sexy, prachtig, lekker en weetikveel wat je daarbij kan verzinnen. En dit alles tot en met vrijdag en dan ga ik met je mee.' Amelia denkt even naar. 'Dat wordt een eitje.', zegt ze met een glimlach. 'Dus hoe gaat het?', vraagt ze na een tijdje in stilte gegeten te hebben. 'Goed, dankje, met jou?' 'Absoluut geweldig! Ik bedoel zaterdag wordt geweldig.' 'HA-HA je overtreedt regel..' Ik denk na. 'Ik overtreed geen enkele regel.', zegt ze sneaky. 'Ik was nooit goed in contracten maken.' Ze knikt, terwijl ze een druif in haar mond stopt.

'Hallo dames.' Ik kijk achter me en zucht. 'Jonathan.' 'Ik geef een feestje vrijdag.', begint hij. 'Geweldig, ik niet.', zeg ik bot, voordat ik een hap neem uit mijn boterham met pindakaas. 'Dat is geweldig, want dan kun je naar mijn feestje.', zegt hij glimlachend. 'Sorry, vrijdagavond ben ik ziek.' 'Ik kan het feestje verplaatsten naar zaterdag?' 'Dan ga ik naar een concert.' 'Zondag?' 'Kerk.' 'De hele dag?' 'Na de kerk ga ik slapen.' 'De hele dag?' 'Ja, geef je feestje op vrijdag en laat me mijn boterham opeten dankjewel.'

Ugh vervelende aanbieders, je kunt zonder ze.

Reageer (1)

  • Charmion

    LOL. waarom plaatsen mensen geen reacties?
    OEH IK WEET WAT
    Ik ga reclame voor je maken bij mijn story^^
    Niet dat daar zoveel mensen naar kijken, maar ik doe het toch want deze story is gwn AWESOME XD
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen