Foto bij 26. Rosa & Niall

Niall.
ik beet op mijn lip en sloeg mijn armen om Rosa heen. ‘Hee Roosje.’ Ze gaf een gilletje en Ik moest lachen. Typisch Rosa. Ik liep met haar de kamer uit en gaf haar een knuffel. We waren nu precies 1 jaar en 2 weken samen. Het voelde goed. Ik zag dat Rosa druk bezig was. Ik wist dat ze binnen kort naar Amerika moest verhuizen. Ze had het nog niemand verteld, alleen ik had de brief gelezen. Stiekem. Ik wist dat ze er heel erg tegen zat. Maar Wij zouden ook binnen kort in Amerika gaan wonen. Ik zou denk ik wel veel heimwee naar huis krijgen, maar daar kon ik wel aan wennen. Zolang ik met Rosa was vond ik alles prima. ‘Rosa ik ga je missen.’ Ze keek geschrokken om. ‘Hoe weet je het?’ ‘De brief had je laten liggen op ons bed.’ Ze beet op haar lip. “Het spijt me Niall.’Het is niet erg Honey.’ Ik gaf haar een kusje en glimlachte, Ik vond het eigenlijk niet erg, Ik zou haar elke week kunnen opzoeken, Zolang mijn manager dat accepteerde. ‘ Ik ga je gewoon missen, het is al over een weekje dat ik eigenlijk weg moet.’ Ik schrok. ‘Een week?’ Ik beet op ijn lip en keek naar haar. ‘Zullen we daarvoor nog wat leuke dingen doen?’ Ze knikte snel. ‘Ja, want het duurt waarschijnlijk een of twee weken voordat ik weer een weekend naar Engeland kan gaan. ‘ Ik knikte en glimlachte. ‘Ik verzin wel iets leuks.’
Rosa.
Ik had het nog aan niemand verteld dat ik weg moest. Ik moest voor minimaal twee weken naar Amerika. Mijn Manager had me ingeschreven bij een paar audities voor een paar tours. Ik vond het op zich niet erg, Het enige probleem was dat ik Niall en de anderen moest missen. Ik beet op mijn lip. Ik keek geschrokken naar Niall toen hij zei dat hij me ging missen. Hoe kon hij het weten. Hij vertelde dat de brief nog op ons bed lag en ik zuchtte. Hoe kon ik zo dom zijn. Ik wilde helemaal geen groot afscheid en ik wist zeker dat Niall dat nu zou gaan regelen. ‘Ik verzin wel iets leuks.’ Zei hij. We zouden iets leuks samen gaan doen. Maar ik betwijfelde of het echt wel samen was. Met niall was Samen altijd eerst een uurtje alleen zijn en daarna kwamen de andere ons irriteren. Ik glimlachte half. ‘Hou het asjeblieft nog stil.’ Hij knikte. ‘Ik begrijp het.’ Ik was blij dat hij zich stil wilde houden. Het betekende veel voor me. Nu ik er zo overna dacht wist ik gewoon dat ik in Amerika hoorde voor mijn danscarrière. Ik slikte en beet weer op mijn lip. ‘Niall James Horan, Ik hou van je.’ zei ik zachtjes en ik drukte mijn lippen op de zijne. We liepen terug de kamer in en ik keek naar de jongens die me allemaal aanstaarden met open mond. ‘Is er iets?’ Louis knikte langzaam en ik zag dat hij moeite moest doen om niet te huilen. ‘Je gaat weg..’ Ik keek geschrokken naar niall. ‘naar Amerika.’ Vervolgde Louis zijn zin. Ik was blij dat Ilse en Harry er nog niet waren want dan zou Ilse boos zijn geworden. ‘Volgende week al.’ Voegde Liam er aan toe. Ik keek beschamend weg. ‘Wilde je weggaan zonder ons er iets over te vertellen?’ ‘Wat te vertellen?’ Ilse en Harry kwamen de kamer binnen gelopen. Ik keek waarschuwend naar Louis en die hield wel zijn mond. ‘ Dat Rosa volgende week naar Amerika gaat voor minimaal twee weken.’ Zayn zei het alsof het heel normaal is. ‘Je gaat wát?!’ Ilse keek me aan. ‘Is Dat waar?’ Ik knikte voorzichtig op mijn lip. “Waarom zei je niets?’ Ze klonk verdrietig en dat kon ik begrijpen. ‘Ik wilde jullie gewoon niet nu al verdrietig maken.’ Ilse schudde haar hoofd. ‘Liegen tegen je beste vriendin en tegen je beste vrienden. Dat doet pijn.’ Ilse draaide zich om en liep de kamer uit. ‘Ilse wacht nou..’Riep ik nog maar Niall pakte mijn arm vast. ‘Ze komt wel weer bij, zorg maar eerst dat die jongens je niets aan gaan doen.’ Zei hij grijnzend. Hoe kon hij nou zo droog zijn. ‘Ik kan niet anders ..’ Ik keek de jongens een voor een aan en ze knikte langzaam. Ik zag een traan over Louis wang lopen. Louis was als een echte broer voor me. Ik gaf hem een knuffel. ‘Lou, ik ga je echt niet vergeten hoor en we zien elkaar echt wel weer snel.’ Ik had een keer eerder deze Louis gezien. Dat was toen het uitging met zijn vriendin, ze waren al zo lang samen geweest en toen ging ze het uitmaken omdat hij té beroemd werd. De kwetsbare Louis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen