Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 44

reactie? (A)

Tom pov:
Je keek Demi verbaast aan. Waarom zou ik dat willen als ze het meest fantastische meisje van de wereld is? Je zei het maar niet luid op aangezien jullie eigenlijk nog niet samen waren. Ja je was bang dat ze nee zou zeggen, eigenlijk nog altijd. Je knipperde even met je ogen. jij: Demi waarom zou ik niets meer met jou te maken willen hebben? Ik ga je hiervoor niet in de steek laten, echt niet. Je zag Demi opkijken en een klein glimlachje op haar mooie gezicht krijgen. Je probeerde om nog eens de tranen van Demi’s gezicht te vegen en dit keer lukte het. Ze was gestopt met huilen. Jullie zaten nog een tijdje zo te babbelen met zijn drieën tot je besefte dat je eigenlijk naar huis moest. jij: Demi, ik moet nu echt wel gaan, sorry. Demi: geeft niks Tom, doe de groetjes aan de anderen. jij: zal ik zeker doen. Je gaf Demi nog een kus op haar wang en klom toen weer uit het raam. jij: je mag altijd sturen of bellen. Je zag dat ze een lachje op haar gezicht kreeg. Jens: ik kom ook Tom en Demi doe je deur seffens maar terug los. Demi: oké dan. Je zag nu ook Jens uit het raam klimmen en wachtte tot hij beneden stond. Demi zwaaide nog even vanuit het raam en toen gingen jullie naar een auto toe die wat verderop in de straat stond. jij: waarom ging je eigenlijk niet gewoon via de deur? Jens: ik ben weggegaan daarstraks, dan verwachten ze ook dat ik weer langs de voordeur naar binnen kom. Juist ja, dat was je even vergeten. Jens: dit is mijn auto. Hij deed hem los en jullie stapten in.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen