16
We kwamen bij Sams huisje aan, ik aarzelde even maar volgde de groep toch maar mee naar binnen. Achter het aanrecht stond de vrouw die bij Seth zou gaan eten.
'Dus jij bent Tom?'vroeg ze.
'Ja,'antwoorde ik onzeker.
'Ik ben Emily.'
'Jij zou toch bij Seth gaan eten?'
'Ik heb Sue gebeld dat jij net veranderd was dus ik ga wel een andere keer eten.'
'Ga zitten,'zei Sam.
Ik ging zitten en keek hoe de anderen muffins pakte.
'Neem ook een muffin,'zei Emily.
'Ik heb niet zo'n honger,'zei ik, ik loog niet ik was nog steeds in shock.
'Pak een muffin, je ziet eruit alsof je elk moment flauw kan vallen,'commandeerde ze.
Ik pakte aarzelend een chocolade muffin en begon met eten.
'Je hebt zeker al door dat wij, daarmee bedoel ik jou dus ook gedaanteverwisselaars zijn? We noemen onszelf voor het gemak weerwolven.'
'Ik vermoedde het.'
'Ken je de verhalen van de stam niet?'
'Ik kan ze me vaag herinneren, als klein kind hoorde ik ze graag.'
'Als ik nu eens zou zeggen dat ze waar zijn?'vroeg Jacob.
'Een halfuur geleden had ik je uitgelachen nu vind ik het wel geloofwaardig.'
'Aangezien je zo moet gaan eten vertel ik je alleen de basisdingen, morgen komt er meer.
1. Als je te boos wordt verander je, een tip is om wanneer je gaat trillen er vandoor te gaan.
2. Ik ben de Alfa en Jacob is de Beta, als wij iets zeggen luister daar naar anders dwingen we je.
3. Vertel het aan niemand, je ouders en je zus weten het niet. Er is een selecte groep die het wel weet maar het grootste gedeelte weet niets en dat willen we zo houden.'
'Sam we moeten hem vertellen over imprinting, als het gebeurt terwijl hij niets weet dan is dat heel verwarrend,'zei Jacob.
'Oké, er is nog iets dat je moet weten, soms prenten wij in. Als dat gebeurt dan draait je hele wereld om haar, je kan onmogelijk zonder haar leven, zij mag het dan weten, als je onzeker bent kan je altijd naar een van ons toe stappen, het best naar mij, Jared of Quil aangezien wij ingeprent zijn, denk je dat je hier iets aan hebt?'
'Als het gebeurt weet ik wat het is, ik denk trouwens dat ik moet gaan anders bellen mijn ouders de politie.'
'Waarom?'
'Waarschijnlijk heeft Indiana geraden dat ik het voor haar wou opnemen en ik ben al wel een tijdje weg.'
'Ga maar,'zei Sam,'We halen je morgenochtend op.'
'Oké, tot morgen.'
Reageer (3)
*sickpack*
1 decennium geledensnelle reactie
1 decennium geledenGEWELDIG!!!
Nice!
1 decennium geleden