Foto bij 005

reacties (A)

Annelies: en wat gaan we nu doen? jij: we kunnen gaan zwemmen? Annelies: oké is goed. Jullie gingen terug de trappen op en jullie deden in jullie kamer jullie bikini aan. Je had een rode aan en Annelies had een zwarte aan. Je pakte nog een handdoek en de zonnebrand mee. In het woonkamertje zag je Annelies al klaar staan met een handdoek in haar hand. Jullie gingen weer naar beneden toe en stapten naar het buitenzwembad toe. Jullie legden jullie spullen op 2 ligstoelen die nog vrij waren en daarna sprong je in het water. jij: kom Annelies! Annelies lachte eens en sprong daarna juist naast jou in het water zodat je een plets water in je gezicht kreeg. Je keek Annelies aan en jullie schoten in de lach. Zo zaten jullie nog een tijdje in het zwembad en na een tijdje ging je uit het water. Je legde je neer op de ligstoel waar je spullen op lagen en niet veel later kwam Annelies naast je liggen. Annelies: ik denk dat we ons beter kunnen gaan omkleden. jij: ja maar eerst nog wat opdrogen, maar waarom? Annelies: omdat het bijna tijd is om te gaan eten. Je knikte eens. Toen jullie waren opgedroogd, stonden jullie recht en pakten jullie spullen bijeen. Daarna gingen jullie terug naar jullie kamer toe. Je liet Annelies als eerste douchen en daarna ging jij. Toen jullie klaar waren vertrokken jullie naar beneden met de trap om te kunnen gaan eten. In de eetzaal gingen jullie aan een tafel zitten en Annelies ging haar eten al halen. Na haar ging ook jij wat te eten halen. Toen je terug aan tafel zat, at je jou eten op en terwijl babbelde je met Annelies.

Reageer (1)

  • jumbielove

    verder gaaaaaaan en leuk foto

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen