Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 43

reacties? (A)

jij: ik ga naar Demi toe. Tom keek je raar aan en wou juist iets zeggen, toen je naar de zijkant van je huis stapte. Je wees naar de pijpleiding en Tom begreep het. Tom: is dat niet gevaarlijk? jij: het is de enige manier om binnen te geraken want ze doet haar deur telkens op slot. Je pakte de pijp vast en klom naar boven toe. jij: je mag gerust naar huis gaan hoor. Tom: nee, ik ga niet naar huis tot Demi gekalmeerd is. Je knikte en zag dat het raam van Demi nog op een kier open stond. Je deed het raam verder open en klom erdoorheen. Je ging meteen naar Demi toe die wenend op haar bed lag. Je ging naast haar zitten en wreef over haar rug. jij: zusje rustig. Je maakte sussende geluidjes en Demi ging rechtop zitten. Ze keek je huilend aan.


Demi pov:
Je keek Jens al huilend aan. jij: hij kwam erachter waar ik was. Opeens schrok je van een bonk en gaf een klein gilletje. Je keek verbaast naar de persoon die op jou vloer lag. jij: Tom? Je keek hem ongelovig aan. Maar toch was je blij dat hij er was. Hij krabbelde zich recht en kwam toen langs de andere kant van jou zitten. Je keek naar de grond en hoopte vurig dat hij jou vader niet had gehoord. Tom pakte je vast en je klampte je aan Tom vast. Tom: Demi, trek je niets van jou ouders aan, please. Je keek Tom met grote ogen aan. jij: heb je… heb je… Je voelde de tranen weer opkomen waardoor je niet uit je woorden geraakte. Tom: ja ik heb het gehoord Demi. Hij probeerde je tranen weg te vegen maar de tranen bleven maar over je wangen stromen. Tom: hé, dat is toch niet erg? jij: jawel, nu wil je niets meer met me te maken hebben. En je snikte.

Reageer (2)

  • MAK3Y0URM0V3

    super sweet
    snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaaaaaaaaaaaaaaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen