15
POV Tom
Paul en Jacob hadden me meegenomen naar het bos zodat we minder snel iemand per ongeluk zouden tegenkomen. Ik liep zenuwachtig op en neer, ik geloofde intussen dat ik dus echt in een wolf was veranderd. Ik merkte dat Paul en Jacob zich eigenlijk ook niet op hun gemak voelde, ze konden niet wachten tot die Sam er zou zijn. Eigenlijk was ik gekomen om met Paul te vechten maar nu was ik toch blij dat hij er was.
'Ik wil nog steeds wel met je vechten,'dacht Paul.
Ik huiverde bij het idee, Paul was misschien kleiner als Jacob maar alsnog een stuk groter als mij.
'Dat je dat maar weet kleintje.'
'Kappen Paul,'dacht Jacob,'Je maakt Tom van streek en dat kunnen we niet hebben.'
Tot mijn verbazing stopte hij inderdaad met treiteren, had Jacob soms echt gezag?
Oppeens stonden er voor mij een aantal jongens, ik had ze bijna allemaal gezien als vrienden van Indiana, er was nog een man, hem had ik gisteren gezien toen ik met Seth meeliep. Hij gooide en prop stof voor mijn poten.
'Deze zijn van Paul, ze zullen jou wel passen, je moet nu kalmeren zodat je weer mens kan worden. Kalmeren? dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je net hebt ontdekt dat je in een wolf veranderd.
'Rustig, wij helpen wel,'dacht Jacob.
'Probeer er niet aan te denken dat je een wolf bent,'hielp Paul.
Ik begon te tellen, dat had sneller effect dan ik had gedacht, bij zevenenveertig stond ik weer als mens overeind. Ik schoot snel in de spijkerbroek, het hoorde waarschijnlijk een kniebroek te zijn maar bij mij kwam hij halverwege mijn kuiten maar verder paste hij goed.
'Tellen?'vroeg Paul die intussen ook terugveranderd was.
'Vroeger had ik nogal last van woedeaanvallen, tellen maakt je rustiger omdat je even nergens meer aan hoeft te denken.'
'Die is goed voor jou Paul,'lachte Jacob.
'Paul heeft wat problemen met zijn zelfbeheersing,'lachtte een jongen,'Ik ben trouwens Embry.'
'Jared,'zei een ander.
'Quil,'meldde de derde.
'Ik ben Sam,'zei de man.
'Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is?'vroeg ik.
'Je gaan eerst even naar mijn huis, dan weet je waar dat is, je kan altijd komen als er problemen zijn,'meldde Sam, hij draaide zich om en ik liep maar met de groep mee.
Reageer (1)
Nice! Is die foto Tom? Zo lekker
1 decennium geleden