Chapter Twenty-Nine,
Elise's pov,
Ik zie Harry staan. Geschrokken. 'Wat doe jij hier?' vraag ik. Hij kijkt langs me heen. 'Wat was dat geschreeuw?' 'Niets.' ik loop de deur uit en doe de deur dicht. Ik probeer weg te lopen maar Harry houdt me tegen. 'Waarom zeg je niet wat er an de hand is.' zegt hij. Ik trek mijn arn los en kijk hem fel aan. 'Waarom vertel jij niet wat er is tussen Katrina en jou!' ik draai me om en loop weg. Ik hoor hem achter me aan lopen, maar negeer het. 'Elise, dat was niets! Zij kuste me opeens uit het niets en...' 'Jij kuste terug!' roep ik snel. Hij kijkt me spijtig aan. 'Harry,' begin ik. 'wat vind je echt van haar.' ik vraag dit rustig, ik wil de waarheid, maar ergens toch ook niet. Hij zucht. 'Katrina, ze is aardig, en blijkbaar vindt ze me echt leuk.' 'Ze gebruikt je!' roep ik. 'Ze zei dat ze jou ook aardig vond, en toen, nouja, kuste ze me.' Hij luistert niet. 'Harry! Ze gebruikt je!' schreeuw ik. Ik voel tranen opkomen. 'Nee, dat doet ze niet.' zegt hij rustig, bijna lachend. 'Ze haat me. Zag je haar gezicht niet toen ze bij het concert was?' 'Nee, dat zou ze nooit doen.' werkt hij tegen. 'Harry!' schreeuw ik met tranen. 'Elise, Katrina is aardig, en wat zou ze willen doen?! Ons breken?!' vraagt hij boos. 'Ja,' zeg ik rustig. 'En dat is haar net gelukt.' ik draai me om en loop weg. Kutleven.
ATTENTIE ATTENTIE IK GA RECLAME MAKEN! hihi
http://www.quizlet.nl/stories/65084/stuck-with-you-one-direction/?message=247
Het is een super leuk verhaal met weinig abo's! Dus ik zeg, neem een abo? Please?
Thank youuu! Xx
Reageer (2)
ik hou van je schat <3
1 decennium geledenOmg! Zo zielig! Ze moeten weer samen komen en die bitch katrina moet oprotten!
1 decennium geledenIk ga jou reactie na doen: moeilijk woord anders word ik moeilijk woord en dan ga ik moeilijk woord. Mooie reactie? Nou verdien ik ook nog een hoofdstuk!
Snel veder!!
Ps.
Jij maakt reclame! To sweet of you! Thanks!!