Foto bij Haruko's Faal deel 1

de ochtend, de nachten duurde lang.
ik tufde in de prullenbak en stond op en liep naar een stapel kleding.
uit de stapel viste ik mijn school uniform (http://www.polyvore.com/cgi/set?id=38364846&.locale=nl )ik trok het vlug aan en bekeek het hoedje. mijn Scheppers hadden echt geen gevoel voor mode. ik trok het hoedje op me kop en het jasje om me middel.
snel rende ik naar de deur en rukte hem open.
ik liep naar de anderen deur op de zolder en trok de deur eruit.
'Oeps. zij ik terwijl ik de deur achter me gooide.
de anderen 2 jongens keken op. Larry glimlachte trok zijn schoenen aan liep naar me toe en gaf me en kus.
ik sloeg myn armen om zijn nek.
Lenny kuchte.
we schrokken en lieten elkaar los.
Lenny glimlachte nu en trok ook zijn schoenen aan.
ik klom bij Larry op zijn rug en hij begon te rennen.
toen we beneden aankwamen keek Jane boos.
Poep, de juf weer, ja de 13 jarigen juf.
ik glimlachte naar haar en klom van Larry zijn rug af.
Jane trok me naar de gym zaal.
Larry en Lenny volgde.
we gingen zitten op de stoelen die er geplaatst waren.
Jane ging op het ook geplaatste podium staan.
`Vampiers, er komt een NewBorn op Blood Fire, een 1ste Verdieping Vampier leid haar rond, de namen graag op een briefje in deze pot.
alle namen gingen in de pot en Jane schudde.
de pot ging open en ze tok een briefje eruit.
`De Vampier die haar rond gaat leiden is....LUZZY!
DAM! Luzzy was de tut van de school, natuurlijk was de kans om een nieuwe bende lid erbij te krijgen groot.
ALS ZIJ NIET DEGENE WAS DIE HAAR RONDLIJDE!
Onze groep(The boring fighters)hat op elke verdieping wel 2 vampiers erbij zitten die myn vrienden waren, alleen wouden ze geen slechte naam.
dus als ik iets wou dat op hun verdieping zat(of wat hun konden regelen zonder betrapt te worden)deden ze voor mij.

Reageer (1)

  • Love31

    Nice snel verder
    ILoveIt(H)
    Wil je misschien ook mijn verhaal lezen.
    ik heb er drie en ik zou het fijn vinden als je Shadows Secret wil lezen en als je de ander ook wil lezen ga je gang.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen