~O25.
''Je gaat mee.'' Zegt hij kil. Ik ga rechtop zitten en kijk hem verontwaardigd aan. ''Ik ga niet mee!'' Ik schud mijn hoofd en ga weer liggen. ''Beslist NIET.'' Justin zucht en gaat van het bed af. 'YES gelukt!' denk ik nu in mezelf, maar helaas. Hij loopt om en komt aan mijn kant op zijn hurken zitten. ''Avery, alsjeblieft...'' Hij zucht even diep en kijkt me smekend aan. ''Dit is echt mijn enige kans, en die heb ik heel hard nodig! Doe alsjeblíéft wat voor míj, na alles wat ik de laatste tijd voor jou heb gedaan!'' Daar had ie een punt. Hoe erg we elkaar ook haten, hij heeft me een paar keer geholpen. Gek genoeg. Maar om nou met hem mee te gaan?! Ik weet niet eens waar hij heen gaat, en om het Caitlin nou aan te doen om samen met haar beste vriend van de aarbodem te verdwijnen.. M'n ouders daarin tegen....... Dan komt het wel goed uit. Ik kan natuurlijk altijd nog teruggaan. Of niet. ''Waar ga je heen?'' Piep ik zachtjes. ''Weet ik niet, in ieder geval ver weg van hier.'' Ik zucht diep en sla mijn ogen neer. -dat klinkt raar, net of ik mijn ogen in elkaar sla..-Maargoed, doe ik het, of doe ik het niet? 'Het is niet niks hé.'' Zeg ik zachtjes. Justin knikt en staat op. ''Denk er maar even over na, over 2 uur vertrek ik.'' ''Oké, maar hoe laat is het nu dan?'' Ik kijk om me heen om een klok te zoeken, die ik tot mijn verbazing niet kan vinden. ''Half 1.'' Zonder verder iets te zeggen loopt hij terug naar zijn 'kamer' en sluit de schuifdeuren weer. What to do?!
Het is dan wel niet vóór 18;OO gelukt, maar heb nu toch 8 kudo's, dus mogen jullie lovelys toch een deeltje. (:
Zeg, ik kreeg elke x een mailtje dat ik een nieuwe reactie op hoofdstuk 24 had, maar als ik ging kijken waren ze er niet.. Zouden jullie alsje, alsje, alsjeblieft jullie reactie van het vorige hoofdstukje nog even bij deze willen plakken? Ik vind 't zo stom dat ik ze niet kan zien.
Loveyouguys xx'
Written by: xBiebertjee
Reageer (3)
Kudo!!
1 decennium geledenSnel verder!!
<333
Hahaha, ik heb er nog 2 staan... :p
1 decennium geledenHet reactie probleem is al opgelost!
KADOOOOO!!!
1 decennium geledenen please zeg dat je vanavond nog verder gaat?
ok mis niet het ia ls laat.... maar snel verder!