Part 7.0 - Tell him the truth.
Melissa point of view.
Verbaasd kijken ik en de jongens hoe Zayn en Eva de kamer uitlopen. “Zal ik eens stiekem gaan Kijken?” vraagt Louis na een half uur. Hij lacht en staat op. Zonder op antwoord te wachten opent hij de deur. “Ze zoenen.” Hij houdt de deur een beetje dicht en kijkt ons met een twinkeling aan. Ik staar in zijn ogen en slik. Ik sla mijn ogen neer en kijk naar mijn handen. “Louis.” Hoor ik Liam zeggen. “Ik wil even met je praten.” Oké, serieus, waarom wilt iedereen met elkaar praten? Louis knikt langzaam en loopt met Liam naar de slaapkamer. Ik zucht en sta op. Ik loop naar de keuken en pak een banaan. Ik kijk door de kier van de slaapkamer waar Liam en Louis in staan. Ik zie Liam wild gebaren naar Louis. Ik loop de keuken uit en bots tegen iemand op. “oh, sorry.” Mompel ik. “gaat het wel?” Niall legt zijn hand bezorgt op mijn schouder. Ik knik en loop hem voorbij de keuken uit. Ik voel hoe hij mijn pols beet pakt en me terug trekt. “Vertel het me. Je zit ergens mee, ik zie het aan je.” Ik haal mijn Schouders op. “Het is niks.” “toch wel, want je zit er mee.” Ik zucht. Waarom heeft die jongen alles door? Ik laat me op de stoel zakken die in de keuken staat. “Het is gewoon..” ik peuter wat met mijn hand aan mijn nagels. “Ik.. vind iemand leuk.” Niall trekt zijn wenkbrauw. “Het is Louis eh?” Ik kijk hem aan en knik. “Vertel het hem.” “Hij vind mij vast niet leuk.” Niall zucht diep en knielt voor me neer. “Hij is gek op je.” Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. “Echt, wij hebben Louis nog nooit zo Gezien, zelfs met Veronique niet.” Ik knik langzaam en voel hoe mijn wangen rood worden. “Kom, we gaan terug naar de jongens.” Niall gaat recht staan en pakt me aan mijn hand. Hij trekt me mee de keuken uit en samen lopen we de woonkamer binnen. Louis, Zayn, Eva en Liam zijn ondertussen ook weer terug. Eva kijkt me vragend aan maar ik wuif het weg. Ik vertel het vanavond wel in het hotel.
“Ik ga me even omkleden.” Zeg ik en sta op. Ik loop naar de kamer van mij en Eva en pak een jogging broek en een simpel shirtje uit mijn koffer. Ik loop ermee naar de badkamer en trek het aan. “Oh Sorry.” Ik draai me geschrokken om als ik Louis zijn stem hoor. Louis staat in de deur opening en kijkt me met een rood hoofd aan. “Het geeft niet, ik ben zo klaar.” Ik ben ook zo slim, ik ben helemaal Vergeten de deur dicht te doen. Louis doet de deur dicht en laat mij alleen achter.
Reageer (5)
hahaha geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat word kiskiskis!!!
1 decennium geleden<33
1 decennium geledenvewduwrr!
1 decennium geledensuper!
1 decennium geledenMag ik misschien een rol in het verhaal?
snel verder! xx
Verder !!
1 decennium geleden