Foto bij O31.

"Bel hem gewoon?" grijnst ze, ik schudt meteen mijn hoofd. "Dat heb'k net al gedaan. Hij klonk nog niet wakker genoeg. Hij klonk ook verward."
Ze lacht en schudt haar hoofd, neemt haar gsm en verdwijnt de keuken in.
Ik kijk verward naar Niall, die op dezelfde manier terug staart.
"Je vindt Harry écht leuk?" vraagt hij verbaast, ik knik snel en overtuigend. Louis your 'Gay' is showing.
"Ik had het nog niet echt opgemerkt." geeft hij toe, snel kijkt hij ongemakkelijk weg, hij lijkt enorm opgelucht als May terug komt met een blad waarom Fruitsap, toast en ei staat.
"Neem ook wat Lou." zegt ze, ze schenkt een glas vol en geeft het aan mij.
"Ik snap jullie echt niet." gaat ze verder. "Het ligt er 5 meter dik op." lacht ze verder.
"5 meter?" vraagt Niall verward, het was hem duidelijk nog niet opgevallen.



Special Louis

special you are
especially you
don't let this world
tell you who is who

you are who you are
you'll be who you'll be
you're special enough
especially for me

Loads of Love, Harry


Het briefje vond ik tussen mijn schoenrand en sok in gefrommeld, het was niet meer zoals hij het origineel netjes had opgevouwen. Toch verwarmt het mijn hart en maakt het mijn hoofd lichtjes.
Ik lig op bed, na een zware dag. Hij startte om 5 uur, nu is het tien uur 's avonds. Ik had met Harry uiteindelijk dan toch afgesproken.
Hij zag er erg schuldig uit, maar ik verzekerde hem dat hij me niet kwetste, terwijl hij dat misschien wel deed.
Elke blik van hem kapte een stukje van mijn zoet,zacht houten hartje af. Het is de fijnste soort smart die ik ooit zou voelen, tenminste dat denk ik. Wat van pijn, mentaal of fysiek, hoor je niet te genieten.
We hadden goed gepraat, dingen duidelijk gemaakt en andere dingen besproken. We zijn er eindelijk uit.
Ik weet niet precies of hij de exacte woorden had gesproken, daar was alles veel te wazig voor nu, maar het voelde tenminste zo.

Reageer (4)

  • Salute

    Verder!! <333

    1 decennium geleden
  • ardjan

    moowre:)

    1 decennium geleden
  • Asgarnia

    <33

    1 decennium geleden
  • Mafia

    Awwww. (bloos) (heart2)
    Nog een stukje voor mijn verjaardag? -a-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen