Nieuw hoofdstuk!!!!
Ojow!!!
ps. Ik was op de fandag 27 oktober in Roosendaal!

"Oh, nou ja, het kon slechter, maar ook duidelijk beter. Er zijn genoeg single jongens bij ons in de klas hoor! Of val je ook op meisjes?" lachte ze. Nou is het genoeg, dacht ik. Ralf wou hier niet naar toe en nu wordt hij op zijn 1e schooldag meteen gepest! "Dat jij nou af en toe het verschil niet meer ziet tussen meisjes en jongens en gewoon iedereen zoent, wil niet zeggen dat iedereen dat doet!" riep ik.
Ik zag Ralf verschrikt opkijken. Ach, zoiets gebeurde wel vaker.
Ze wist dat ik er net tegen kon als mensen andere zwaar beledigden, ook al deed ik het zelf dan net zo hard terug...
"Nou, veel plezier met je nieuwe vriendje!" schreeuwde Nina terwijl ze boos wegliep.
Vriendje, dacht ik, ja, dat zou leuk zijn. Maar we hebben het wel over de Ralf Mackenbach, superleuke jongen waar duizenden meisjes verliefd op waren.
"Gaat het?" vroeg Ralf. Ik keek verschrikt op. "Ja, gebeurt wel vaker. Maar gaat het met jou? Niet echt leuk om op je eerste dag al meteen gepest te worden lijkt me.." antwoorde ik.
"Nou, als bn-er krijg je wel vaker zulke dingen naar je kop geroepen, kan erger."
Gelukkig, Ralf was niet boos of verdrietig.
"Nou, zullen we dan naar binnengaan? En sorry, hier op deze school ben je niet echt geliefd... Maar ze weten toch niet hoe je eruit ziet, dus whatever?" lachte ik.
"Oké." lachte Ralf "Let's go than!"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen