Foto bij 14

POV Paul 'Waarom liet je opeens niks meer van je horen?'vroeg Indiana.
'Gewoon.'
'Dat was niet gewoon, van de ene op de andere dag liet je niets meer van je horen en nu gaat het wel oké.'
'Ik had gewoon geen zin om steeds contact te houden met iemand die ik al zes jaar niet meer had gezien.'
'Dat had je me kunnen laten weten.'
'Moet je per se zeuren?' Ik begon te trillen, ik moest nu mijn zelfbeheersing behouden.
Indiana stond op 'Vond je dat ik veel zeurde?'
'Misschien wel ja,'zei ik terwijl ik ook overeind kwam.
'Dan wens ik je veel geluk zonder die zeurende mij,'zei ze waarna zich omdraaide en wegrende.
'Indiana!!'riep Kim maar ze kwam niet meer terug.
'Dat ging goed hé?'vroeg Quil spottend.
'Sorry hoor,gaan jullie ook flippen?'
'Nee ik ga Indiana zoeken,'zei Kim toen ze weg liep.
Jake wierp me een vernietigende blik toe, wat had die toch als het om Indiana ging, het leek wel alsof hij was ingeprent maar omdat hij nog steeds zoveel aan Bella dacht wist ik dat het dat zeker niet kon zijn. Jared was achter Kim aangerend en Embry en Quil zaten verwikkeld in een gesprek over motoren. Het begon te regenen en ik maakte aanstalten om te vertrekken. Ik hoorde dat er iemand over de bergen aangerend kwam, wat zou er nu weer zijn?
'Hoe haal je het in je hoofd om Indiana zo te behandelen?'schreeuwde Tom.
'Wat heeft ze jou gezegd?'vroeg ik.
'Alleen dat ze op het strand ruzie had met jou, daarna ben ik hier heen gekomen.'
'Ze moet gewoon niet zo gevoelig doen.'
'Stomme zak.'Ik begon te trillen en zag dat hetzelfde bij Tom gebeurde, hij zou toch niet voor het eerst veranderen? Ik had het amper gedacht toen er een lichtzilveren wolf voor me stond. Ik zuchtte en veranderde ook, waarom moest dit gebeuren zonder Sam erbij?
'Wat voor stomme truc haalde die opgepompte kleuterleiders nu uit?'dacht Tom duidelijk in paniek.
'Dat is niet aardig,' dacht ik
'Wat doe jij in mijn hoofd?'
'Rustig,'beval Jacob,'Sam legt het wel uit zodra hij hier is met wat extra kleding.'

Reageer (2)

  • Kimology

    (huil) je moet verder het is zo leuk om te lezen (huil) need more kudos
    (p.s kan geen Engels)

    1 decennium geleden
  • Choizz

    Wauw! Mooi geschreven! :3 Speciaal ga ik voor jou een hoofdstuk aan We fall in love schrijven :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen