13
POV Tom
Indiana kwam de trap op gestormd en liet zich op haar bed vallen. Ik deed voorzichtig de deur open.
'Wat is er aan de hand?'vroeg ik.
'Ruzie met Paul,'antwoordde ze snikkend.
'Waar?'
'Het strand.'
Ik draaide me om en beende het huis uit, hoe kreeg hij het in zijn hoofd om mijn zusje zo verdrietig te maken? Ze waren verdomme beste vrienden toen ze acht waren. Ik stormde het strand op, het was intussen al gaan regenen dus behalve die groep was er niemand meer en ook zij maakte aanstalten om te verstrekken. Ik rende van de duinen af.
'Hoe haal je het in je hoofd om Indiana zo te behandelen?'schreeuwde ik.
'Wat heeft ze jou gezegd?'vroeg hij.
'Alleen dat ze op het strand ruzie had met jou, daarna ben ik hier heen gekomen.'
'Ze moet gewoon niet zo gevoelig doen.'
'Stomme zak.'Ik zag dat Paul begon te trillen en merkte dat ik dat overnam. Het voelde alsof mijn huid uit elkaar knalde, opeens stond ik op vier poten en ik hoorde en zag alles. Wat voor stomme truc haalde die opgepompte kleuterleiders nu uit?
'Dat is niet aardig,' hoorde ik Paul in mijn hoofd zeggen.
'Wat doe jij in mijn hoofd?'
'Rustig,'beval Jacob,Sam legt het wel uit zodra hij hier is met wat extra kleding.
Wat maakte ik nu weer mee?
Reageer (1)
Nice! Kudooo!
1 decennium geleden