Part 6.5 - Why are you going that to yourself?
x Eva.
Eva's Point Of View.
"Eef, ik moet met je praten." Ik keek verbaasd op naar Zayn, maar was niet de enige want ook Louis, Liam, Melissa en Niall keken verbaasd naar Zayn. Zayn stond op en wenkte of ik mee wou komen. Ik zuchtte en stond langzaam op, ik was misselijk en had een kater van afgelopen nacht.
"Waarom doe je jezelf dit aan?" Mompelde Zayn toen we op zijn kamer zaten, op zijn bed. "Wat?" Vroeg ik, terwijl ik goed wist waar hij het over had. "Gisteravond had je een jurkje aan wat helemaal niet bij je past. Het laat niet zien wie je bent. En je gedrag... Je was super dronken. Dat is niks voor jou, Eva. Je bent altijd zo'n onschuldig meisje geweest en gisteravond was je opeens... anders." Zayn staarde naar zijn handen die in zijn schoot lagen. Ik staarde naar een punt op de muur en beet op mijn onderlip. Deze woorden van Zayn raakten mij en ik wist even niet wat ik moest zeggen.
"Het komt misschien stom over, maar ik maak me gewoon zorgen. Denk je nou echt dat ik geloof dat zo'n onschuldig meisje als jij dronken wordt en jurkjes draagt als een... als een slet." Dat laatste fluisterde Zayn. Nog steeds staarde ik naar de muur en nog steeds wist ik niet wat ik moest zeggen.
"Eef, antwoord alsjeblieft. Over half uur moeten we naar het hotel en aangezien jij je nog klaar moet maken..." "Dan voeren we dit gesprek een andere keer." Onderbrak ik hem. Ik wou opstaan maar Zayn pakte mijn arm en trok me terug. "Nee Eef, ik wil dit gesprek nu voeren en ik wil antwoord. Ik maak me zorgen om je, Eva. Dat begrijp je toch wel?" Ik knikte langzaam, starend naar mijn paarse vans. Ik zuchtte diep en besloot het allemaal maar uit te leggen.
"Zayn." Zei ik zachtjes. "Vergelijk jouw persoonlijkheid eens met mij. Jij bent Zayn Malik een bekende zanger met heel veel talent, niet bang om zich aan mensen te laten zien. Ik? Ik ben Eva Hemmen, een onzeker meisje die zichzelf haat. Die een lelijk, rotmeisje ziet als ze in de spiegel kijkt en bang is voor de reactie van mensen. Ja, ik vind je leuk en Melissa, Niall en Harry zeiden dat jij mij ook leuk vindt. Maar vergelijk ons eens samen. Dat kan gewoon niet. Ik pas niet bij jou." Ik beet op mijn onderlip om tranen binnen te houden, maar het hielp niet. Een eerste traan rolde over mijn wang en andere volgden. Zayn sloeg twee armen om mij heen en trok me dichter naar zich toe.
"Eva, luister alsjeblieft naar me. Luister naar mij en onderbreek me niet. Luister tot ik aangeef dat ik klaar ben en zeg dan iets." Ik keek naar Zayn, wachtend tot hij zou zeggen wat hij wou zeggen. "Beloof je dat je luistert en mij niet onderbreekt tot ik klaar ben?" Ik knikte naar Zayn en glimlachte kort.
"Eva, weet je nog die dag in Nederland dat ik op straat liep met de andere jongens en er opeens iemand voor mijn voeten viel? Ik weet dat nog en ik vergeet het ook niet. Daar viel een meisje met blond haar, een prachtig gezicht en super mooie ogen. Direct voelde ik iets dat meisje en toen ze haar naam zei herhaalde ik die zo vaak in mijn hoofd om hem niet te vergeten. Een stemmetje in mijn hoofd bleef maar de naam van drie simpele letters herhalen." Zayn bleef even stil om dit tot me door te laten dringen en praatte toen verder.
"Hoe meer ik met dat meisje en haar vriendin om ging, hoe meer ik voor dat meisje begon te voelen. Ze heeft me haar verhaal verteld en toen ze liet zien dat ze zichzelf snijdt brak mijn hart. Ik vond het verschrikkelijk en wou er alles aan doen om haar te helpen. Tot gister, gister zag ik opeens een heel ander meisje. Een meisje met een sletterig jurkje, sorry dat ik het zeg maar ik vind het echt zo. Een meisje dat begon te drinken en stom dronken werd. Een meisje dat mij begon te zoenen, niet dat ik dat erg vond hoor, maar wat ik nooit van dat meisje verwachtte. Een meisje dat de hele buurt bij elkaar schreeuwde en hard begon te zingen toen ze in de bus arriveerde. Dat was een meisje die ik niet kende." Ik slikte even, het was inderdaad niet wie ik was en ik had er spijt van. En zelf vond ik het jurkje ook een sletterig jurkje.
"Eva, je bent een geweldig mooi meisje. Misschien wel het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien. Jij bent anders dan anderen. Je doet iets met me, iets speciaals. Jij hebt me laten zien wat het leven nou werkelijk is. Jij geeft me zo'n fijn gevoel als niemand anders doen. Je moet niet onzeker over jezelf zijn, want je bent mooi zoals je bent. Je bent een geweldig meisje met geweldige vrienden en vast en zeker een geweldige familie. Je bent een super meid die ontzettend veel voor mij is gaan betekenen. Je bent het beste wat ik ooit heb meegemaakt." Zayn legde zijn hand onder mijn kin wat maakte dat ik hem aan moest kijken, boog naar voren en voor ik het wist raakten zijn zachte lippen die van mij.
Reageer (11)
go zayn go zayn! part party!
1 decennium geledenzayn is we echt een sweetie
jullie verhaal is amazayn