Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 42

reacties ? (A)

Tot je verbazing verzorgde je vader jou neus. Vader: volgende keer uitkijken Demi. jij: ja pa. En je keek naar de grond. vader: en wie is die jongen nou weer? jij: Tom. Je zag jou pa jou doordringend aankijken en toen ging je de keuken weer uit gevolgd door je vader. Tom: ik zal maar eens gaan. Je knikte en Jens liet Tom naar buiten. Daar stond je dan alleen bij jou ouders. vader: waar zat je nou! Je kromp meteen ineen bij het horen van jou vader. jij: ik was bij een vriend. vader: die jongen zeker! Je keek naar de grond en je vader keek je nog kwader aan. Vader: morgen direct na school naar huis gaan! jij: maar pa het is vrijdag dan. Vader: niks te pa! En nu naar boven gaan. Je liep naar boven toe en smeet met een knal jou deur toe. Je deed je deur op slot en ging al huilend op je bed liggen.


Jens pov:
Je liet Tom naar buiten gaan en hoorde opeens je pa roepen. Tom wou terug naar binnen gaan maar je hield hem tegen. jij: dat zou ik maar beter niet doen. Tom: waarom niet ? En hij keek je ongelovig aan. Jij: geloof me, je wil hem niet kwader zien. Je zag Tom achter je kijken en draaide je om. Je zag nog net Demi naar boven spurten, al huilend. Je zuchtte diep en stapte naar buiten waarna je de deur dichtdeed. Tom: wat ga je doen? jij:…

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen