004 ~What have you do to me...~
Soundtrack
Ik heb weer eventjes de hulp nodig van een stel trouwe lezertjes, want ik wil wat langere hoofdstukjes gaan plaatsen, dan hoef je niet telkens op volgend hoofdstuk te klikken enzo. Maar nu wil ik dus van jullie weten, wat hebben jullie liever: een aantal mini hoofdstukjes of een lang hoofdstuk??
Ik heb weer eventjes de hulp nodig van een stel trouwe lezertjes, want ik wil wat langere hoofdstukjes gaan plaatsen, dan hoef je niet telkens op volgend hoofdstuk te klikken enzo. Maar nu wil ik dus van jullie weten, wat hebben jullie liever: een aantal mini hoofdstukjes of een lang hoofdstuk??
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Wooooowww-Heftig.
1 decennium geleden:O:O
Maar Hoezo. De man die jij je vader noemt...?
Is hij dan niet echt haar vader?
En misschien is hij gewoon niet dood, maar is het gewoon een excuus voor iets anders.
Oeh dit begint echt spannend te worden.
Ik vind het trouwens een perfecte lengte (=
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! de vader mag niet dood zijn!!! ik ken hem nouwelijks, want er word weinig over hem verteld. hoe komt het dan?
1 decennium geledeno trouwens, ik ben een trouwe lezer. Het maakt mij niet zoveel uit, maar wat langere hoofdstukken is een optie