~O24.
Avery p.o.v.
''Dus... Als ik het goed begrijp wil je vluchten voor je 'Bieberleventje'?'' Justin knikt zachtjes en klapt in zijn handen. ''Exactly.'' Ik kijk hem even niet-begrijpend aan, maar herstel me al snel. ''Okee. Nou, heel veel plezier!'' Ik wil opstaan en weglopen als Justin me tegenhoud. ''Hoo, wacht even, jij kan je mond niet houden, of wel?'' Ik twijfel even en haal mijn schouders op. ''Wat wil je er aan doen Bieber? Plannetje mislukt!'' Ik lach even en loop terug naar mijn kamer -voor zover je dat een kamer kan noemen-. Ik trek mijn pyjama aan en kruip het kingsize bed in. Een paar minuuten later hoor ik de schuifdeuren weer opengaan. Ik besluit het te negeren en doe net alsof ik slaap. Langzaam voel ik hoe mijn bed aan een kant een beetje inzakt, en hoe er voorzichtig een hand op mijn schouder word gelegd. Als ik niet regeer schud hij een beetje, en met een ruk draai ik me om. Hij schrikt van mijn plotselinge reactie en deinst een stukje achteruit. ''Wát?!'' Snauw ik met mijn ogen wijd open. ''Ik weet het al, en je gaat het niet bepaald leuk vinden'' Wat nou weer..?!
Een beetje een korte, sorry.. ;( &Echt supersorry dat ik gisteren niet het hoofdstukje heb geplaatst dat ik beloofd had, maar het gaat echt even niet goed met mijn zus, dus vandaar... En heel erg bedankt voor de 'Sterkte' reacties, dat maakt me echt blij! <3 Ik heb nu heel even tijd om te schrijven, dan maak ik er alvast een paar die ik vanuit het ziekenhuis kan activeren. Loveyouguys' xx
Written by: xBiebertjee
Reageer (6)
sterkete
1 decennium geledenSterkte!!
1 decennium geledenSterkte!!!!
1 decennium geledenSterkte <3
1 decennium geledenSterkte!! <3
1 decennium geleden