Foto bij De troonkamer.

Kate's POV;

We opende de deuren van de troonkamer en liepen naar binnen. ''Eleazar, nee!'' riep ik naar hem en we gingen bij hem staan. ''Wat bezielt je toch?'' riep Tanya. Garrett keek ons allemaal aan, behalve Eleazar ''Komop zeg, jullie doen alsof jullie dit helemaal niet hadden verwacht van Eleazar. Denk nou eventjes na, hij is ex-Volturi''. Zo te zien negeerde iedereen Garrett, medelijden met hem, en ik hoorde hem een diepe zucht slaken. Ik richtte mijn aandacht weer op Eleazar. ''Ik heb het nog niet vertelt, ik wou het net zeggen totdat jullie kwamen'' zei hij. ''Mooi, dan waren we net op tijd'' zei ik glimlachent. Tanya wou net wat zeggen maar Caius was haar voor ''Een vampierkind?'' siste Caius en keek richting Camilla die nogsteeds in de armen van Tanya lag. Tanya ging achter Carmen, Eleazar, Garrett en mij staan. ''Zo te zien Tanya'' zei Marcus verveelt. Aro knikte en wachtte 5 seconden voordat hij ging praten ''Helaas zullen wij jou moeten straffen, Tanya Denali. En wij zullen ook het kind moeten doden. Felix, Chelsea''. Felix en Chelsea wandelde naar Tanya en Camilla. Dit was het dan, mijn laatste zuster ga ik voor altijd kwijtraken. Wat had het leven nu voor zin. Ik zuchtte diep..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen