Foto bij Naar Volterra.

Kate's POV;

Carmen kwam met 6 tickets in haar handen de woonkamer binnenwandelen. ''Ik heb tickets gekocht. We gaan naar Italië. Eleazar zal vast en zeker in Volterra zijn'' zei ze en zuchtte diep. ''Goed werk, Carmen'' antwoorde Garrett. Ik wandelde naar Carmen en omhelsde haar stevig, ik merkte dat als ze zou kunnen huilen ze dat nu had gedaan. ''Het komt goed, Carmen. We gaan hem allemaal tegenhouden. Het lukt ons heus wel'' zei ik om haar te troosten. Het deed pijn dat ik moest liegen. Ik wist dat we het waarscheinlijk niet zouden halen. En dat het slecht met ons kan aflopen. Carmen en ik lieten elkaar los ''Wanneer vertrekken we?'' vroeg Tanya. Ze leek wel erg nieuwschierig. ''Nu'' antwoorde Carmen dapper. Tanya pakte Camilla op en we liepen naar buiten en reden met de auto naar het vliegveld. Toen we uiteindelijk in het vliegtuig zaten werden we rustig tot we aankwamen. We gingen met de taxi naar Volterra. ''We zijn er, echt een prachtige stad'' zei de taxi met een glimlach. We gingen allemaal met veel haast uit de taxi ''Jaja! Hier is uw geld!'' riep ik haastig terug en gooide het geld naar hem. We liepen allemaal haastig op vampiertempo naar het kasteel. We liepen door het kasteel op weg naar de troonkamer. In de lift werd ik gek omdat we moesten blijven stil staan. Vanaf de deuren van de lift open gingen liepen we verder richting de troonkamer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen