Kate's POV;

Ik raakte meer en meer gehecht aan Camilla. Toen ik na een wandeling weer thuis kwam met Camille was er ruzie tussen Tanya en Eleazar. Daar schrok ik van. Carmen zat rustig op een bank naar Tanya en Eleazar te kijken, waarscheinlijk wou ze erbuiten blijven. Camilla en ik gingen naast Carmen zitten, we negeerden het geschreeuw van Tanya en Eleazar.
''Wat is er aan de hand, Carmen?'' vroeg ik. Ik moèst het weten. Carmen antwoorde, ze praatte zachtjes ''Eleazar wilt Camilla aangeven bij de Volturi.. Hij vind dat ze een gevaar is voor de familie'' hoezo zou Eleazar zoiets doen? Zo is hij niet, dat wist ik zeker.. ''Dus Tanya protesteerde toen hij Camilla besloot aan te geven?'' vroeg ik met een zachte stem. Carmen knikte alleen maar. Plots liep Eleazar het huis uit. ''Wat nu? Hij is waarscheinlijk onderweg naar de Volturi'' zei Carmen met een bange stem. ''Dat krijg je als je een ex-Volturi lid in je clan neemt, Tanya'' mompelde ik zachtjes. Tanya rolde haar ogen even en zuchtte daarna diep ''We gaan wachten tot hij terug is, misschien is hij helemaal niet naar de Volturi'' besloot ze. Ik knikte en keek om me heen ''Waar is Garrett eigenlijk?'' vroeg ik. ''Hier!'' riep Garrett en ik keek naar waar het geluid vandaan kwam. Garrett zat blijkbaar gewoon al die tijd stil op een bankje. Ik trok mijn wenkbrauwen eventjes op. Ik hoopte dat Eleazar niet naar de Volturi is gegaan..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen