Kate's POV;

Carmen keek om haar heen en dan naar mij ''Waar is Tanya?'' begon ze. Ik keek weg van mijn boek die ik aan het lezen was en grinnikte. ''Ze is gaan jagen, ze komt zo wel terug hoor'' toen ik klaar was met praten werd de voordeur geopend en liep Tanya naar binnen. ''En daar is ze al'' zei ik glimlachent. Mijn glimlach verdween toen ik zag dat ze een vampierkind vast had. Carmen, Eleazar, Garrett en ik sprongen recht. ''Tanya!'' riep ik bang ''Een vampierkind? Heb jij een vampierkind gebeten? Denk eens aan de Volturi! Denk aan wat er kan gebeuren!'' krijste ik woedend. Tanya keek me aan en zuchtte ''Ja, ik heb het kind gebeten. Het kind had hulp nodig.. Maar je hebt gelijk, straks komt de Volturi hier achter..'' ik hoorde in haar stem dat ze spijt had. ''Luister'' ging ik verder ''Jij bent de leidster, jij hoort dit te weten, Tanya'' Tanya knikte. Ik zuchtte en ging weer zitten. Carmen, Eleazar en Garrett konden onze soort van ruzie niet aanhoren, en aanzien. Carmen keek ons vol ongeloof aan, ze kon niet geloven dat Tanya en ik een soort van ruzie hebben gemaakt. ''Trouwens, weet je het naam van het kind, Tanya?'' vroeg Carmen. Carmen schudde haar hoofd. ''Misschien kun je haar een naam geven. Jij moet nu tenslotte haar nieuwe moeder voorstellen'' zei Carmen. Tanya knikte en keek het kind aan. Ze begon te denken. ''Camilla'' zei ze uiteindelijk en glimlachte. ''Dat is een mooie naam, Tanya. Maar ik blijf wel bang dat de Volturi hier achter komt..'' zei ik, het laatste wat ik zei mompelde ik.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen