Kate's POV;

Eindelijk was het 16 Juli. Carmen, Eleazar, Tanya, Garrett en ik zaten in het vliegtuig op weg naar Forks. We waren helemaal opgetut voor de bruiloft, we gingen echt niet rennen in onze mooie en nette kleren. We kwamen bijna aan, ik keek naar Garrett en glimlachte ''Ik kan niet wachten tot we in Forks zijn en de bruiloft begint. Esme heeft vast een prachtige jurk aan'' ik kuste Garrett even en legde daarna mijn hoofd op zijn schouder. ''En Carlisle dan? Wil je niet zien hoe hij is gekleed?'' vroeg hij met een brede grijns op zijn mooie gezicht. Ik rolde met mijn ogen ''Hij is vast in een pak, net zoals de meeste mannen doen'' Garrett lachtte zachtjes, daarna werd het weer stil. Even later kwamen we aan in Forks. Zodra we in het bos waren verdwenen en geen enkel mens ons zag begonnen we te rennen naar het huis van de Cullen's. Toen we daar aankwamen stond Edward bij de deur op ons te wachten ''Hè Edward'' zei ik grijnzend ''Hallo Kate'' antwoorde hij met een scheve glimlach. Zodra ik binnen was begroette hij de anderen. Alice wandelde, maar het leek meer dansen, naar ons toe en omhelsde ons. ''Ga naar de tuin en neem plaats'' zei ze. Ik knikte alleen maar en wandelde door naar de tuin, gevolgd door de anderen, we namen daar direct plaats. Na ons kwamen er nog 10 mensen, met daarbij Siobhan, Liam en Maggie die bij ons kwamen zitten. Zodra de bruiloft begon werd het stil. Carlisle stond er al, wachtend op Esme. Esme kwam met Rosalie aanwandelen. Esme was prachtig, en haar jurk ook. Haar jurk kwam tot op de grond, er waren veel kleine diamanten op haar jurk. Haar haren waren vastgemaakt met een haarlintje en vele verschillende witte speltjes. De jurk was zo mooi.. Toen ze bij Carlisle waren lieten Esme en Rosalie elkaar los. Rosalie nam plaats op een stoel en Esme pakte Carlisle's hand vast. Na een lang zegje en van al die dingen zeiden Carlisle en Esme allebei ''Ja, ik wil'' daarna kuste ze elkaar. Ik klapte, sommige begonnen te juichen. Even later vertrok iedereen naar huis, en mijn familie en ik ook. Eerst zeiden we natuurlijk gedag en daarna vertrokken we terug naar het vliegveld..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen