Kate's POV;

Er werd op de deur geklopt. Carmen liep naar de deur en deed die open. Ze omhelsde een meisje met rood haar, een vrouw met zwart haar, en een man met bruin haar. Ik herkende de drie, het waren Siobhan, Liam en Maggie. Ik stond grijnzend op en liep naar hen toe. Ik omhelsde hen en liep daarna meteen terug naar de bank waar ik ging zitten. Carmen, Siobhan, Liam en Maggie kwamen er ook bij zitten. ''Waar zijn Tanya, Eleazar en Garrett?' vroeg Siobhan ''Die zijn gaan jagen, ze komen straks wel terug'' antwoorde Carmen. Ik vroeg me af of hun ook een uitnodiging hadden voor de bruiloft, ik besloot het te vragen ''Hebben jullie ook een uitnodiging gekregen voor de bruiloft van Carlisle en Esme?' vroeg ik. ''Ja Kate'' antwoorde Liam. Maggie maakte zijn zin af ''En we gaan er heen''. Ik wist zeker dat Alice alles regelde, ze is nou eenmaal zo'n feest-typetje en behoorlijk gestoord. Prettig gestoord tenminste. Mijn familie en ik kende de Ieren nog niet zo lang maar hadden toch al een goede band met hun. Ik kon niet wachten om naar de Cullen's te gaan. Bruiloften zijn zo mooi, ik herinner me nog de bruiloft van Edward en Bella kort geleden. Bella was zo mooi. Ik kan niet wachten tot Zondag! Siobhan, Liam en Maggie vertrokken even later terug naar Ierland. Ik vind Maggie wel hèèl dun, maar daar ga ik hun niet mee lastig vallen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen