Foto bij De uitnodiging.

Kate's POV;

Er viel een envelop door de deur, ik wandelde naar de deur en raapte de envelop op. Ik vouwde het open en haalde er een lange kaart uit, ik begon het te lezen. Het was een uitnodiging voor de hertrouw van Carlisle en Esme, nou ik ging zeker. ''Hè, kom allemaal even naar de woonkamer!'' riep ik door het hele huis. Carmen, Eleazar, Tanya en Garrett stonden al snel in de woonkamer tegenover mij. ''Wat is er, Kate?'' begon Tanya ''Ik heb hier een uitnodiging vast voor de hertrouw van Carlisle en Esme. Ik ga alzeker. Jullie?'' zei ik en mijn ogen gleden over het rijtje heen. Tanya keek me ernstig aan. ''Kate, Irina is kort geleden gedood. Ik vind het nu niet zo'n goed idee om naar bruiloften te gaan'' Tanya had voor een deel gelijk vind ik ''Maar als we naar de bruiloft gaan dan denken we even ergens anders aan, we hebben ook even afleiding nodig, Tanya, dat weet je'' Tanya keek vragend naar de anderen, iedereen knikte en Tanya zuchtte. ''Goed dan. Wanneer is de bruiloft?'' vroeg ze. Ik keek naar de kaart. ''16 Juli, dat is volgende week'' ik grinnikte, daarna grijnsde ik. Carmen nam haar mobiel, drukte wat toetsen in en hield de mobiel tegen haar oor aan. ''Wat ga je doen, Carmen?'' vroeg Garrett. Hij leek erg nieuwschierig. ''Ik bel Alice om te zeggen dat we naar de bruiloft komen'' antwoorde ze. Meteen daarna praatte ze, niet tegen iemand van ons, vast tegen Alice. ''Hallo, Alice... Ja, we komen... Oke, maar we zullen wat vroeger komen... Ja, daag'' Carmen nam haar mobiel van haar oor. ''Zo, geregeld'' zei ze met een glimlach.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen